Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


Diskriminering på webben olagligt från nyår

 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2014-12-06, 08:40 #15
KristianE KristianE är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
 
Reg.datum: May 2008
Inlägg: 3 074
KristianE KristianE är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
 
Reg.datum: May 2008
Inlägg: 3 074
Citat:
Ursprungligen postat av patrikweb Visa inlägg
Varför ska alla behöva anpassa sig till fåtal %? Tycker då det ska räcka med 2% för kunna rösta ner alla i riksdagen med.

Och kunderna kanske inte vill betala en extra "CP avgift", och ska man då lägga till det som en post under moms "Statlig CP Avgift XXX" för visa kostnaden för kund?

Sedan alla extra kostnader som drabbar svenska företag gör att utländska företag får ännu bättre marknad.

En rättvis värld är att alla står för sina kostnader, och om det finns en marknad där företagen tjänar på handikappanpassa så hade dom redan gjort det.

Men som exempel finns det massa stora företag i Sverige som har en sida, men sidan är inte normalt för vanliga kunder. Att dom ska behöva handikappanpassa den är ju helt galet.

Jag tycker du ska flytta till kalifatet Islamska Staten där minoriterter avrättas. Jag tror du kommer trivas bra där som otrogen vit svensk. Du slipper garanterat betala skatt till handikappade.
KristianE är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
 


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 00:07.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017