Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


Infoo.se, nya priser för att anmäla hemsida

 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2010-06-07, 12:33 #61
Dafes avatar
Dafe Dafe är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Nov 2009
Inlägg: 49
Dafe Dafe är inte uppkopplad
Nykomling
Dafes avatar
 
Reg.datum: Nov 2009
Inlägg: 49
Citat:
Ursprungligen postat av Sweely Visa inlägg
Samma här! Jag äger dessutom mer än en hemsida, så jag får alltid tre mail åt gången. Har i skrivande stund fått hela 9 mail! Rekord?
Hahaha! Ta det gånger trettio så närmar vi oss. :P
Dafe är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2010-06-07, 16:03 #62
DistansDatas avatar
DistansData DistansData är inte uppkopplad
Flitig postare
 
Reg.datum: Jul 2004
Inlägg: 450
DistansData DistansData är inte uppkopplad
Flitig postare
DistansDatas avatar
 
Reg.datum: Jul 2004
Inlägg: 450
Citat:
Ursprungligen postat av FredrikNas Visa inlägg
Hej Ric, inget fel med att ta betalt, jag syftade mer på det DistansData m.fl diskuterade om metoder man tar i kraft när folk _inte_ vill betala. D.vs att man spelar på folks dumhet och okunskap och sedan rätt å slätt ljuger för att sälja sin produkt.
Jag läste om alla poster nu och inser att Infoo eventuellt inte har använt sig av metoden, jag tror att jag misstolkade det Distansdata skrev som att han redan hade fått ett mail där de skrev att om dom inte betalade så skulle dom försvinna från internet (läs sökmotorer).
Till viss del så stämmer faktiskt det du skriver om att dom spelar på folks dumhet eftersom dom skriver i mailet vid nej tack länken:

"Nej tack, Ni vill inte längre vara med i webbkatalogen Infoo, men Ni är medveten om att http://www.dinsajt.se/ kommer förlora
synlighet på internet. Ni tackar nej till att vara med i katalogen på länken nedan:"

Om man som jag och många ligger på en PR0 sida så fölorar man ingen synlighet av att inte ligga kvar där.

Sen att dom skickade ut mailet dagen innan vilket känns som att dom vill stressa folk till att betala så att dom inte hinner tänka efter.
DistansData är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 04:49.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017