Citat:
Sen skulle nog kastrering fungera bättre på pedofiler, de riktigt grova våldtäktsförbrytarna har ju annat som är fel, det är inte bara en sexuell läggning det handlar om. |
detta känns ju helt klart som uppmaning till brott, man förskönar sex med barn ur vuxnas perspektiv, men finns barnes syn på det hela representerat?
Jag håller med föregående talare till 100%, kastrering med grövsta kaliber eftersökes (vid brott såklart) man kan ju som bekant inte bestraffa någon för tankar, inte i sverige iaf. Tänk vad billigt det skulle kunna bli, jag menar det är ju arbetsbrist i många delar av sverige, varför inte fixa en ams-praktik lösning och dela ut 2 hanskar och 2 tegelsternar för att åtgärda problemet och sedan betala /utförd kastrering. |
Nu verkar det som om de har tagit ner sidan. Upphovsmannen eller surftown?
|
även pedofili är nere..
|
Fan va bra att sidan är nere.
|
Citat:
Har man inte begått ett brott förtjänar man inget straff, sen tycker inte jag att "vanliga" våldtäktsmän är ett dugg bättre än "ovanliga" - kastrera hela bunten för offren lider oavsett ålder. |
Citat:
|
Sorligt att vissa förespråkar olagliga medel (*DOS) för att ta ner en laglig sida.
Jag tror nog de flesta inte håller med om det som skrivs på sidan och att det mesta är ganska äckligt. Finns mängder med sidor och åsikter som miljontals tycker är skrämmande och äckligt men håller sig inom den lagliga ramen. I ett (relativt) fritt samhälle är det sådant vi får stå ut med. De flesta inlägg i denna tråden känns lite som USAs krig mot terrorism, antingen är ni med oss eller så är ni emot oss och det oavsett vilka metoder vi använder. Min magkännsla är att det inte känns bra att sidan är borttagen men jag skulle mått bäst om den inte hade skapats alls. |
min magkänsla säger att det är skitbra att sidan är nere, men det är min mage det och jag dricker filmjölk utan socker
|
Citat:
EDIT: Jag kanske måste vara övertydlig: En person som har sexuellt omgänge med minderårig är en väldtäktsman. En pedofil behöver inte ha tagit till handling för att ha den sexuella läggningen. Precis som att man kan vara homosexuell utan att ha haft ett homosexuellt umgänge. |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 13:11. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson