![]() |
Hej.
jag har skapat en sida som addar coola sidor, typ som en topplista eller om man nu vill kalla det en länkpool.. Typ som cssdesign.se fast bättre nu är det så att jag inte har ett bra och passande namn så nu vänder jag mig till er här inne, jag vill ha ett namn som är unikt och skall börja på CSS men inget måste, men ett unikt och på engelska MÅSTE det vara. Jag betallar hela 2000kr till den person som kan komma på det bästa namnet och JA jag är seriös med det annars hadde jag inte frågat... så snälla ställ inte den frågan, skriv det namn DU tycker är unikt och bra, ni kan skriva flera gånger än en gång... men tänk på jag behöver det snabbt! tack på förhand MVH Fredrik j |
Cssgruppen
CSSkarnevalen CSSadvise CSStoppen csslistan CSSpool ViaCSS haha, vräkte ur mig lite namn i hopp om att vinna ;) |
csstop tänk zztop
|
Tyvär inget som var bra jag har glömt men ändra det nu så att namnet skall vara på engelska och jag sa och UNIKA så försök igen och hoppas att ni kanske just vinner, dess mer unikt det är och mest unika namn vinner tänk på det med. Man måste kunna registrera namnet också som hemsida då...
|
CSSgoddess
cssmother deepCSS CssRebel Csswish antingen CS(Swish) eller CSS wish 8ballCSS CssMonster JediCss eller om som du sa riktigt unikt... uniqueCSS eller css-sscscsss1213123 är det nog ingen som har.. |
Uniq-Css
Css King Css Topper Css Design |
CssWorld
CssPlanet PlanetCss CssTeam CssSites CssMax MegaCss CoolCss MaxCss CssTech CssPower MegaCss ExtremeCss TopCss HotCss TotalCss CssNet CssHeaven *** Kanske lite overkill, många alternativ?!?***** Edit: Boldat mina favoriter. |
Fast-Css
CssNow CascadingSS CSSdesigner CssGrouping CssCase CssBriefcase ShareCss CssPattern - ! CssCastle CssTemple RECss - ! CssForm CssShape CssCss OneCss CssDays GreatCss CssIt CssSafe 1-Css CssDays CssBeauty - ! |
CssEdge
|
Eller vad menar du egentligen med unikt, typp ett påhittat ord?
InSightCss Analy-CSS-tic ( åååh så dåligt, kan inte hjälpa att jag har massa öl i magen). CssLoop CssLostandFound GotDamnCSS CssMarket CssSquare CssIneedthemoney(me-sneakyy).com |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 12:05. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson