![]() |
Bifogar min förfrågan till PayPal och svar här nedan...
Citat:
Citat:
<!--QuoteBegin--Timofey Are you missunderstanding??? Do not you understand that I follow ALL THIS rules? "Members with a Swedish home address added to their PayPal Account can use a Swedish Bank Account for PayPal withdrawals." I have a Swedish Bank Account!!, but it is in USD-value. Do not you understand that an account in Sweden can have different currency?? Sweden IS NOT a state in USA. In Sweden I have an USD-account. I want to cancel this withdrawa immediatlyl! And send the money in USD to the account. If I can't choose this option, you can manually. If this does not work it is PayPals problem, and you have to forward this to your supervisor (the Chief of your office). See it to be fixed, so that I can choose in wich CURRENCY I want to make the Withdrawal. [/quote] |
Den enda anledningen till att jag öppnade ett USD-konto på Swedbank var just för att jag ville ta ut USD från PayPal utan att växla, eftersom de sedan ska skickas vidare i USD.
|
Enligt raden "Swedish Bank Accounts have to be denominated in Swedish Krona
for the transfer to be successful" så är du nog körd där... du verkar alltid tyvärr få ut det i SEK. |
Fasen vad otrevliga mail du skriver...
/Martin |
... och av personlig erfarenhet kan jag meddela att det inte hjälper heller ;)
|
Citat:
Ja, jag är nog lite körd, men den funktionen borde de fixa i så fall. Citat:
|
Citat:
Eller? |
Det är ingen ide att skrika på dem. Dem du pratar med nu är papegojor. Om du vill ha nån form av intelligens att prata med så får du ringa kontoret de har i UK.
|
Varför inte bara skapa ett bankkonto i USA? Så slipper du problem med Paypal...
Dom flesta banker i USA, har ett kontor i sverige... Har själv ett... |
Citat:
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 11:19. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson