 |
Mycket flitig postare
|
|
Reg.datum: Aug 2005
Inlägg: 908
|
|
Mycket flitig postare
Reg.datum: Aug 2005
Inlägg: 908
|
Jepp vi fick det beskeded också och har fixat detta. Väldigt märkligt att göra denna typ av justering utan att ens deras egen kundtjänst vet något. Vad jag förstår har dom nu Sveriges hårdaste regler (för en publik mail-tjänst) detta utan att förvarna någon!? Vi har i alla fall aldrig hört om denna kontroll för någon annan av våra 100.000+ medlemmar.
I princip är det helt OK, men hanteringen är märklig. Sedan har vi en sak att forska i, kanske någon här vet svaret. Hur hanterar man virtuella domäner? Vi har fler domäner på samma IP som vi skickar mail från. Kan en nslookup ge flera domäner som svar...??
Många Telia-kunder missar säkerligen en hel del fullt legitim e-post numera utan att veta något...
|