FAQ |
Kalender |
2005-11-11, 14:44 | #1 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Hej!
Har nu spenderat flera veckor på att fundera vad som skall finnas på min domän idiot.se! I ca ett år har det funnits en databas med idiotiska kommentarer och vitsar.. Men då ja kände att det inte fanns sådär jäkla mycket mer material att lägga in så tog jag ner sidan i samband med att jag bytte webhotell.. Så nu vänder jag mig till er kära WN:are.. Skulle bli mycket tacksam om ni kunde komma med förslag på vad som skall finnas på sidan! |
|||
Svara med citat |
2005-11-11, 15:02 | #2 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Omvänd IQ-test kanske,
EDIT: dvs man testar hur dum man är... |
|||
Svara med citat |
2005-11-11, 15:18 | #3 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Gör något i stil med www.darwinawards.com (citat: "We salute the improvement of the human genome by honoring those who remove themselves from it in really stupid ways.").
|
|||
Svara med citat |
2005-11-11, 19:50 | #4 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
E-mail tjänst?
Vem vill inte ha [email protected] som adress |
|||
Svara med citat |
2005-11-11, 20:05 | #5 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Bara jag som tänker på "You are an idiot! Ha ha ha ha ha ha ha!" och en massa popupfönster? Kanske ett smart sätt att skaffa sig en del inlänkar... Kan tyvärr inte bistå med något seriöst förslag
|
|||
Svara med citat |
2005-11-11, 22:58 | #6 | |||
|
||||
Nykomling
|
Ett typiskt fall av jag-köper-den-här-domänen-för-att-det-är-ball, dock utan att tänka före.
En bild på någon du känner? Dra en forwardlänk till någon härlig politiker som du känner förtroende för? PM mig gärna om det finns någon sådan! |
|||
Svara med citat |
2005-11-11, 23:05 | #7 | |||
|
||||
|
Gör klassikern med att ta den _valfria subdomänen_ (vilket bör anges som ett personnamn) och placera namnet på något som ser ut som en löpsedel eller nyhetssite.
|
|||
Svara med citat |
2005-11-12, 11:59 | #8 | |||
|
||||
Flitig postare
|
tack för alla era förslag, får klura vidare lite!
är just nu mest inne på e-mail tjänsten! kom gärna med fler förslag! |
|||
Svara med citat |
2005-11-12, 12:37 | #9 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
|
||
Svara med citat |
2005-11-13, 18:44 | #10 | ||
|
|||
|
Jo är alltid bra att ha en @idiot mail, blir säkert fint att skicka jobb ansökan och liknande från en sådan.
|
||
Svara med citat |
Svara |
|
|