FAQ |
Kalender |
2009-12-08, 20:43 | #1 | ||
|
|||
Read Only
|
Någon här som vet vilken av alla pagerank sidor på nätet som ger den korrekta ranken Eftersom att alla ger olika svar hela tiden nämligen.
|
||
Svara med citat |
2009-12-08, 21:06 | #2 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Jag använder alltid pagerankme.com och har uppfattningen att den sidan ger den korrekta pagerank:en från senaste export.
|
|||
Svara med citat |
2009-12-09, 00:05 | #3 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Jag brukar också använda pagerankme.com. Man kan dock bara kolla en domän i taget. Skulle vara trevligt med en box där man kan klistra in flera domäner som kollas samtidigt.
|
||
Svara med citat |
2009-12-09, 03:22 | #4 | |||
|
||||
|
Håller med om det där med multi-box. Sen skulle det vara trevligt med en autofocus på inmatningsrutan... Jobbigt att behöva klicka i den varje gång, lat som man är
|
|||
Svara med citat |
2009-12-09, 05:05 | #5 | ||
|
|||
Read Only
|
Då får jag tacka för tipset. Hur gör man lättast för att få upp sin pagerank så högt som möjligt?. Jag såg att jag hade pagerank 4 på en sida jag hade, och det skulle vara kul att få upp den lite mer
|
||
Svara med citat |
2009-12-09, 05:29 | #6 | |||
|
||||
|
Citat:
Mitt tips för bättre placeringar är att jobba på de länkbyten du redan har. Maila alla webmasters du bytt länkar med och be dem byta länktexter på dina länkar om de inte redan är bra. Googla på "seo länktext", "seo anchor text" och liknande för att läsa på hur du optimerar länktexter. http://www.seo-gold.com/seo-tutorial...t-optimization |
|||
Svara med citat |
Svara |
|
|