FAQ |
Kalender |
2007-09-03, 13:20 | #1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Vad finns det för distributörer av ringsignaler som erbjuder affiliateprogram och vilka rekommenderar ni? Jag söker egentligen inte ett affiliateprogram via TradeDoubler eller något annat network utan en möjlighet att göra direkt samarbete med ett företag.
|
||
Svara med citat |
2007-09-03, 14:51 | #2 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Mediaplazza.com är ett förslag..
2007-09-03, 17:28 | #3 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
Hittade förresten ett gammalt nummer (8 / 2006) av tidningen mobil och en artikel som heter "gör din egen sms-tjänst". Här nämns företag som vianett.nu, ewo.se, cellsynt.com, smsteknik.se, datatal.se och smartsms.se. Måste kolla om cellsynt också kunde vara något vad jag söker efter :-). P.S. Jag har några rätt så populära finska ringsignal sajter och om jag har tid tänkte jag kopiera det enkla konseptet och lägga upp en svensk sajt. Förut ringsignaler skulle det vara roligt att kunna erbjua något annat roligt eller nyttigt. Tex att skicka sms osv. Det var det, men fortfarande om ni känner till lokala aktörer typ mediaplazza så är jag intresserad. |
||
Svara med citat |
2007-09-03, 20:02 | #4 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
crazytomato.co.uk är ett förslag
|
|||
Svara med citat |
2007-09-07, 14:40 | #5 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
nfinland: Sverige är bokstavligen översvämmad med "skicka sms" sidor. Verkar vara som med communitys utan en nisch, alla har en mer eller mindre.
|
||
Svara med citat |
2007-09-07, 15:19 | #6 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
|
||
Svara med citat |