FAQ |
Kalender |
2004-09-27, 15:06 | #1 | ||
|
|||
Medlem
|
Hej! har hittat några intressanta webbhotell där bland FS data. Vad tycker ni om det? Någon som har haft eller har det nu?
|
||
2004-09-27, 15:24 | #2 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Jag personligen har haft FS-Data.. och gillar dom inte alls
jag behövde t.ex ett windows konto på 200Mb - jag fick ändå skaffa mig ett konto på 50Mb Linux för att ens kunna vara kund där.. och betala för det varje månad trots att jag aldrig använde det www.minsida.com gick till min windows sida och minsida.com till linux delen... irriterande dom är mer eller mindre omöjliga att ha att göra med då det gäller att få in extra komponenter etc för ASP miljön men det finns säkert dom som har bra erfarenheter med.. |
||
2004-09-27, 17:12 | #3 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Onödigt dyra är de framförallt.
Jag har hört om många som inte alls är nöjda och många som är väldigt nöjda, så det verkar variera. Min egen erfarenhet sträcker sig till att komma fram till att de 1999 hade instruktioner som var rätt svåra att förstå vad de menade med. Däremot finns det många bättre alternativ som kostar lika mycket eller mindre (och då menar jag faktiskt inte bara mitt eget ).
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
2004-09-27, 17:22 | #4 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Änvänd WN's sökfunktion och sök inlägg från alla datum på ordet "fsdata" så får du ett 30-tal trådar som handlar om bl.a. dom, tycker inte att vi behöver ytterligare en tråd i ämnet så jag låser den.
// Mats |
|||
Stängt ämne |
|
|