FAQ |
Kalender |
2012-07-14, 21:52 | #1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hej! Jag vet jag inte har mycket cred här och är ny, men jag sätter ut annonsen ändå.
Jag har jobbat med IM i snart 5 år och under hela tiden jobbat med adult niche. Jag startade med enkla dating sidor och gjorde ganska så bra med pengar på detta. Sammtidigt har jag jobbat med egna bolag inom turism och jobbar så med detta idag full tid. Jag har en hemsida som söker en ägare som kan lägga lite tid och få detta till en av det bästa inom branschen. Min www.free6xtube.com säljes och jag har idag mellan 3-5000 unika besökare per dag och med ppc och annat kan du göra 10.000 i månaden redan som den e. men med lite kärlek och omtanke kan du 4-5 dubbla detta inom ett par månader om du är beslutsam. script ingår och du kan även få min tubelollis.com på köpet, då det e samma script. lämna ett bud och sänd mig ett PM, kan visa upp stats på trafik och en del av vad den drar in i rena clicks m.m. (ENDAST SERIÖSA BUD) jag vill arbeta med min turism och med 2 döttrar känner jag att jag måste gå vidare inom en annan mer barnvänlig niche... Tack för er tid att läsa detta och jag hoppas på ett bra bud. mvh Pierre |
||
Svara med citat |
2012-07-14, 23:41 | #2 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Är materialet på sidan ditt?
|
||
Svara med citat |
2012-07-15, 00:07 | #3 | ||
|
|||
Nykomling
|
kanske kan säga att denna sida har license till script, men innehållet står medlemmar för. har idag ca 1500 aktiva medlemmar och växer med ci 20 per dag och ett litet antal laddar upp.
Senast redigerad av greenleaf4u den 2012-07-15 klockan 00:12 Anledning: förbättra text |
||
Svara med citat |
2012-07-15, 04:04 | #4 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Ingen fara att underåriga laddar upp på sajten? Det lilla jag såg så var det mest tonåringar med!?
|
|||
Svara med citat |
2012-07-15, 08:41 | #5 | ||
|
|||
Nykomling
|
rensar ut allt skit som laddas upp, men det är teens som laddas upp där. När man har en sida som folk kan ladda upp så kommer det skit ibland, då får man rensa ut, jag har IP bannat några st under tiden som gått och vill endast 18plus på sidan.
|
||
Svara med citat |
2012-07-15, 09:26 | #6 | ||
|
|||
Nykomling
|
Kan tillägga att i sciptet ingår ej åldersverifikation här fäljer det som ingår.(engelska)
Multilingual Easily Add Languages (Translate One File) Pre-Loaded With Two Languages (English and Spanish) Homepage Displays Recently Added Videos (With Paging) Displays Videos Being Watched Right Now Profile Pages Social Networking Profiles Subscribe / UnSubscribe To Member Send messages to other members Add To Friends Block Users Report Users Member Videos Member Playlist Videos Profile Comments Member Favorite Videos Member Subscribers Member Friends Detailed member information is shown. Login Page Remember Me Login (Keeps Members Logged In) Reset User Passwords Forgot Usernames Upload Video Page Embed Videos System New Upload Progress Bar One Page Upload Upload Progress Details Video Sponsor System Member Accounts Manage Member Videos Manage Member Playlist Manage Member Friends Manage Member Subscriptions Manage Member Friends Change Member Profile Information Upload Profile Picture Accept / Decline Friend Requests Search System Video Search System Member Search System Advertisements Video Advertisements Image Support For Video Advertisements In-Video Text Advertisements Standard Advertisements Play Video Page HD / SD Video Player Button 4 New Flash Video Players! Full HD Support Original Video Playback Video Advertisements Add Video To Favorites Report Videos To Admin Social Bookmarks Related Videos (With Paging) Video Comments (With Paging) 5 Star Video Rating Embed Videos Searchable Video Tags Download Videos Categories Video Categories With Images 3 Video Categories Per Video Upload General Convert Video To HD (On/Off) HD Video Grabber New CSS Web 2.0 Theme Video Playlist Ajax Comments Paging E-Mail Alert System (Video Conversion, Comments, Messages and Friend Requests) Delete Comments Instantly Superior Video Conversion CSS Tableless Theme MD5 Encoded Passwords 2-Pass Video Encoding SEO Optimization Extensive RSS Feeds Character Counter and Limiter (Comments and Messages) Administration IP Banning System Adult Video Grabers Member Validation System (On/Off) Static Pages with HTML - Admin Panel Update Notification System Player AutoPlay Settings Video Validation System (On/Off) Image Captcha System (On/Off) E-Mail Verification for Uploads (On/Off) Create Multiple Administrators Encoded Administrator Passwords Manage Videos Manage Categories Manage Comments Manage Reports Manage Messages Manage Advertisements |
||
Svara med citat |
2012-07-15, 14:03 | #7 | ||
|
|||
Nykomling
|
Första budet inkommet 5000:-
|
||
Svara med citat |
2012-07-16, 00:48 | #8 | ||
|
|||
Nykomling
|
|||
Svara med citat |
2012-07-16, 14:34 | #9 | ||
|
|||
Nykomling
|
Lite mer statistik, detta är endast från AFF och deras ppc samt lite cam
jag har även märkt att under den lilla tid jag jobbat med denna, så när jag laddat upp hemmagjorda videos med model som håller i skylt till min url, så går besökarna upp drastiskt, dvs vissa dagar 9000 besökare och då även mer i revenue på ppc och free membership till ex xprofiles. allting beror på vilka affiliates du kör med el om du har eget du använder. EN SAK ÄR SÄKER.... Detta betalar sig och mycket mer, och med lite tid på detta så kan man tjäna riktigt bra. Jag kan bidra med mina tips m.m. hur du kan monetize detta på bästa sätt. |
||
Svara med citat |
2012-07-16, 17:28 | #10 | ||
|
|||
Nykomling
|
andra budet inkommet 9000:-
|
||
Svara med citat |
Svara |