FAQ |
Kalender |
2012-04-10, 17:24 | #1 | ||
|
|||
Medlem
|
Hej igen, fick en sån trevlig och bra hjälp angående val av internet så frågar nu även om vilket typ av tv abonnemang ni tycker man ska välja, valet är gällande ett hus vi ska bo i, så kan man generalisera om vad som är bäst parabol eller antenn? Väljer nu mellan Boxer eller Viasat, ngn med koll på detta? tack!
|
||
Svara med citat |
2012-04-10, 18:10 | #2 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
parabol canaldigital eller Viasat, det beror på vilken sport du gillar, resten är typ samma
|
||
Svara med citat |
2012-04-10, 20:20 | #3 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Sist jag tittade var Boxer billigaste alternativet och som hade "standardkanalerna" i grundpaketet.
När jag bodde i villa körde jag Boxer utan problem efter att jag köpt en bättre antenn och noterat att den starkaste sändaren inte var den som grannarna hade riktat sina antenner mot .
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
Svara med citat |
2012-04-10, 23:01 | #4 | ||
|
|||
Medlem
|
tack så mycket, har också att kommit fram till att Boxer verkar billigast, men beror det mycket på antennen? Har bara en vanlig sådan.
|
||
Svara med citat |
2012-04-11, 09:03 | #5 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
Det är förmodligen svårt att säga om din antenn funkar eller inte, låna en box av någon och prova? Det finns ju kanaler som funkar utan kort. Jag fick byta ut vår antenn och vissa uttag när vi flyttade in i vårt hus. |
||
Svara med citat |
2012-04-11, 09:06 | #6 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Jag köpte den värsta antennen jag hittade på Elgiganten (tror jag) för strax under tusenlappen och sedan var det inga problem; men det beror ju på var du bor och hur bra signalen är. På de allra flesta ställen bör det inte vara något problem.
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
Svara med citat |
2012-04-11, 10:16 | #7 | ||
|
|||
Banned
|
Jag skulle faktiskt råda dig att kika på Telia Digital-tv. (Om du bor tillräckligt nära telefonstationen (2 km)
Telia har ett komplett utbud samt att inga kanaler delar kanalplats som dom gör hos Boxer (tex, Discovery, VH1, TV4 Film mfl dygnet runt) |
||
Svara med citat |
Svara |
|
|