FAQ |
Kalender |
2010-07-07, 05:32 | #1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hej! Mitt nya projekt som precis blivit indexerat är om ögonlaser. Undrar dock om jag gjort rätt med placeringen. Har ett färgschema som byter färg för att motverka blindness samt har jag försökt få adsen rätt. Är det något jag bör ändra på, isåfall vad? Tar även SEO-feedback!
Tack! |
||
Svara med citat |
2010-07-07, 11:11 | #2 | ||
|
|||
Nykomling
|
Kanske inte är den feedback du letar efter, men den skadar inte
Du bör arbeta med flikarna. Deras ordning är väldigt rörig. "Privacy policy" är en länk som sällan kommer att klickas, den bör du alltså kunna gömma i footern eller liknande. Kontaktuppgifterna kan du lista på första sidan istället för att ha en egen sida med endast en e-mailadress. Sedan skulle du behöva dela upp problem och behandling. Att "ögonlaser steg för steg" står brevid "synfel" och "grå starr" gör navigationen förvirrande. Separera dem tydligare eller lägg två kategorier "Om behandling" och "Synfel" och sedan lägger du in allt som undermenyer. Magnus Jonsson |
||
Svara med citat |
2010-07-07, 13:05 | #3 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
|
||
Svara med citat |
2010-07-07, 14:15 | #4 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Jag tycker personligen att din design är väldigt ful. Flikarna är även väldigt röriga som någon påpekade ovan.
Angående din SEO: Din H1:a, som är mycket viktig för sökmotorer, bör innehålla ditt sökord. I skrivande stund innehåller din H1:a enbart din adress: ögon-laser.se - ändra det till ögonlaser. Annars så ser allt annat bra ut. Men ditt tema var ingen höjdare direkt. Vet inte hur du planerat på att tjäna pengar, men lycka till! Alltid kul med intressanta hemsidor |
|||
Svara med citat |
Svara |
|
|