FAQ |
Kalender |
2012-03-28, 20:46 | #1 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Finns det fler ändelser som kan funka om man satsar på USA?
|
|||
Svara med citat |
2012-03-28, 21:08 | #2 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Troligen även .us
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
Svara med citat |
2012-03-28, 22:40 | #3 | |||
|
||||
Flitig postare
|
om man bor i USA sj ja annars inte...
|
|||
Svara med citat |
2012-03-29, 03:39 | #4 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Hej,
.Info (och kanske även .biz) borde kanske teoretiskt funka, men hur ofta ser man en engelskspråkig dot-info-sajt eller dot-biz-sajt högrankad i Google, för populära och konkurrensutsatta sökord? Inte ofta alls va? Kanske har någon något exempel som slår hål på min teori om att faktiskt .net och .org (och självklart .com) är bättre?! Teorin och påståendet grundar sig på egna erfarenheter, inte spiondata beträffande Google's algoritmer. ;-)
2012-03-29, 05:04 | #5 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Jaa håll dig till .com = bäst =)
|
|||
Svara med citat |
2012-03-29, 10:38 | #6 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
.net och .org funkar och även vissa andra men är inte bra. Du ska köra med .com rakt av om det är en kommersiell satsning. Stöd gärna genom att regga de andra också...
|
||
Svara med citat |
2012-03-29, 10:55 | #7 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Du bör verkligen ha .COM domänen, allt annat är "stöd registreringar".
|
|||
Svara med citat |
2012-04-01, 20:53 | #8 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
xxxkeywords.com eller hosta upp med mycket cash... :/ Får inte xxxkeywords.com att ranka så bra som om en keywords.yyy men ni kanske har andra erfarenheter... |
|||
Svara med citat |
Svara |
|
|