FAQ |
Kalender |
2015-03-26, 05:39 | #1 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Hej,
Söker man på "domains" i internationella Google (dot com) så hamnar nu Google Domains på första plats*. Det gick snabbt det. Själv är jag helt ointresserad av deras tjänster i nuläget, men det vore skoj att höra era ev erfarenheter. *) Med reservation för eventuella personliga sökinställningar, geografiska avvikelser etc.
2015-03-26, 09:34 | #2 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Är totalt ointresserad av att ha domäner där. Finns absolut ingen anledning till det. Det är ju sådant beteende de visar nu som får imperier att svikta. Fattas väl bara att de ökar rankingen på de domäner som de är registry åt.
|
|||
Svara med citat |
2015-03-26, 11:52 | #3 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Är väl inget som säger varför de inte skulle kunna göra så.
De har väl gett ut en hel del PR10 till .gov hemsidor också. |
||
Svara med citat |
2015-03-26, 18:49 | #4 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Oberoende av dina personliga sökinställningar osv. ska de hamna på tredje plats. Först kommer godaddy, sedan domain.com
Lägg bara till &pws=0 i sökfältet så får du den riktiga placeringen. I övrigt så känner jag varken bu eller bä för den här tjänsten. Men med tanke på hur smidigt deras mailsystem är för företag så kanske detta blir lika bra också? Sedan får man ju också kostnadsfri gratis support dygnet runt vilket är ett plus. |
||
Svara med citat |
2015-03-27, 10:50 | #5 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
http://www.domaininvesting.com/googl...e-for-domains/
2015-03-27, 19:04 | #6 | ||
|
|||