Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


Banner rotation

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2004-04-28, 14:38 #1
viper viper är inte uppkopplad
Flitig postare
 
Reg.datum: Mar 2003
Inlägg: 449
viper viper är inte uppkopplad
Flitig postare
 
Reg.datum: Mar 2003
Inlägg: 449
Hej,

Jag vill försöka få lite mer besökare till min webbsida, innehållet på webbsidan är casio spel och liknande spel. Så jag tänkte försöka mig på lite marknadsföring
Jag har inga problem med att vissa banners på min webbsida så länge dom är i storlekarna 460x60 (minns inte exact vad det är nu igen) Finns även plats för 81x20 knappar. Helst ska annonseringen vara gratis altså jag vissar banners på min sida och tjänar in banner visningar, lagom ratio är 1:1, 2:1 tycker jag.
Jag vill dock att det ska gå att köpa banner vissningar genom tex paypal osv, jag vill gärna ha möjlighet att vissa annonser på svenska och engelska då min webbsida är flerspråkig. Alltså att jag har tex 3 bannars och 2 av dom är svenska då vill jag att dom skall vissas på webbsidor som är svenska och dom som är på engelska vissas på engelska sidor.

Hoppas någon har ett bra förslag åt mig

Mvh,
Tom
viper är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2004-04-28, 15:18 #2
Lundmarks avatar
Lundmark Lundmark är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv
 
Reg.datum: Jan 2004
Inlägg: 1 026
Lundmark Lundmark är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv
Lundmarks avatar
 
Reg.datum: Jan 2004
Inlägg: 1 026
Jag rekomenderar starkt www.adtrade.net för din svenska del. Jag har en banner där som har 2,32% i klickfrekvens..... grymt bra.

dom har 468x60, 140x350, 120x60 och 88x31 byten, men det går inte att köpa med paypal
Lundmark är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2004-04-28, 15:20 #3
viper viper är inte uppkopplad
Flitig postare
 
Reg.datum: Mar 2003
Inlägg: 449
viper viper är inte uppkopplad
Flitig postare
 
Reg.datum: Mar 2003
Inlägg: 449
Det låter intressant, man kan ju köra ett separat program för dom engelska besökarna osv,

Skall kolla mer senare idag!

Tack för förslaget, någon mer kanske?

EDIT: Adtrade.se verkar ju ha ganska höga krav för att man ska få gå med, stämmer detta? Då sidan är relativt ny så har jag ju inte så mycket besökare så att säga. Något DipBox eller någon annan kan svara på?

Mvh,
Tom
viper är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2004-04-28, 19:50 #4
Jacob Jacob är inte uppkopplad
VIP
 
Reg.datum: Mar 2003
Inlägg: 395
Jacob Jacob är inte uppkopplad
VIP
 
Reg.datum: Mar 2003
Inlägg: 395
Citat:
Originally posted by viper@Apr 28 2004, 12:20
Adtrade.se verkar ju ha ganska höga krav för att man ska få gå med, stämmer detta? Då sidan är relativt ny så har jag ju inte så mycket besökare så att säga. Något DipBox eller någon annan kan svara på?
Så länge du upplever till behörighetskraven som du finner på sidan i fråga bör det inte vara några större problem att bli godkänd. Förutsatt att sidan ser seriös ut.
Jag har tidigare använt Adtrade på ett antal sidor och aldrig fått en medlemsansökan avslagen.
Jacob är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 18:24.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017