FAQ |
Kalender |
2007-05-24, 16:02 | #1 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Hej,
Är det fler som märkt av att proinet har börjat ligga nere lite titt som sätt senaste tiden? Tycker jag är med om det var varannan dag nu.. Nu exempelvis och har vart så någon halvtimma/ timma... Fler som har samma problem? |
||
Svara med citat |
2007-05-24, 16:05 | #2 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
||
Svara med citat |
2007-05-24, 16:38 | #3 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Jag kommer varken in på mina webbplatser hos ProInet nu eller på deras webbplats, så verkar ligga nere.
|
|||
Svara med citat |
2007-05-24, 16:40 | #4 | ||
|
|||
Flitig postare
|
jo precis.. är därför inte så enkelt att kontakta er... Nu har det legat nere ett bra tag. Har skickat ett PM här på wn vilket just nu verkar vara det enda alternativet...
|
||
Svara med citat |
2007-05-24, 17:33 | #5 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Ja, på den senare tiden så har det legat nere till och från några timmar. Upptiden var jätte bra ett par månader efter det att dom bytte servrar. Men nu börjar de strula igen. Känns inte bra... =/
|
||
Svara med citat |
2007-05-24, 17:40 | #6 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Har haft problem med Proinet länge...
DE BETALAR ALDRIG SINA FAKTUROR! Har tillverkat deras nuvarande logotype men aldrig fått betalt! Trots kontakt har inget hänt de kommer bara med ursäkter samt återkommer aldrig. (Ja detta är EGENTLIGEN mellan mig och Proinet men deras totala ointresse av att ens försöka lösa situationen bidrar till detta inlägg) Kjette och Co är välkomna att höra av sig! |
|||
Svara med citat |
2007-05-24, 17:42 | #7 | ||
|
|||
Flitig postare
|
btw, varför skrivs inget i www.driftinfo.net som är eran drifinformations-sajt? Nått kort inlägg räcker, så man vet vad som står på.
|
||
Svara med citat |
2007-05-24, 17:50 | #8 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Förra gången när proinet åkte ner, så skickades de SMS (om folk fick det) från proinet där de förklarade vad som var problemet m.m. Även om ingen deadline för när servern poppar upp igen fanns så var de ändå skönt att veta att det gjordes någonting åt saken samt att försöka förbättra de hela.
|
||
Svara med citat |
Svara |
|
|