FAQ |
Kalender |
2012-11-03, 06:51 | #1 | |||
|
||||
Nykomling
|
Hej!
Jag har tidigare drivit en del porrsajter och tänkte fråga om ni andra också upplever att era intäkter sjunkit rejält efter att "Tube" smällen kom? För några år sedan kunde man tjäna en hel del på porr sajter men upplever att det är mycket svårare idag trots bra domän namn. Skulle gärna också fråga om tips om någon vill dela med sig då jag har en del bra .COM domäner som ligger sparade. Vill ni får ni gärna berätta vad ni tjänar på era porrsajter idag, då jag tycker det är intressant, har full förståelse för er som inte vill avslöja // Mr Business |
|||
Svara med citat |
2012-11-03, 21:39 | #2 | ||
|
|||
Flitig postare
|
starta en egen tube är inte så svårt...
|
||
Svara med citat |
2012-11-03, 21:57 | #3 | |||
|
||||
Nykomling
|
Jo det är klart man kan göra.
Menade mest att innan den smällen med "tubes" kom så var ju betalsidorna som en guldgruva och mycket mer människor signade upp på betalsidor. Finns det något affiliate program för tube sajter? |
|||
Svara med citat |
2012-11-04, 23:37 | #4 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
|||
Svara med citat |
2012-11-04, 23:53 | #5 | |||
|
||||
Nykomling
|
Citat:
TACK! Såg väldigt intressant ut! |
|||
Svara med citat |
2012-11-05, 18:56 | #6 | ||
|
|||
Flitig postare
|
hostedtube.com är rätt smidigt för att starta en egen tube men ger ynkligt med pengar, har man många domäner är det lätt och bra men annars är det mer lönsamt att starta egna tubes med t.ex mechbunny
|
||
Svara med citat |
2012-11-07, 12:02 | #7 | |||
|
||||
Medlem
|
Som piraten skriver så är mechbunny ett riktigt vasst script att styra egna tubes med.
Vill man inte lägga ut lika mycket pengar finns också TubeX. |
|||
Svara med citat |
Svara |
|
|