FAQ |
Kalender |
2014-09-21, 19:52 | #1 | ||
|
|||
Medlem
|
Hej WN, länge sen sist
Jag tar hemskt gärna emot kommentarer och förslag på mitt senaste projekt, som inte ännu är lanserat: Ny webb för ett semesterhem/pensionat i finska skärgården. hlm.rs/lab-new14 Som sagt inte ännu lanserat så det finns goda möjligheter att påverka Allt från kod, kvalité på bilder och copywriting, layout, ja det mesta! Det återstår SEO att göra för oss och lite finputs, samt hitta alla textsnuttar som inte är översatta. Tack på förhand! |
||
Svara med citat |
2014-09-22, 00:49 | #2 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Jag kände att headern var waaay to big faktiskt. Annars var den trevlig!
|
||
Svara med citat |
2014-09-30, 19:40 | #3 | ||
|
|||
Medlem
|
|||
Svara med citat |
2014-10-03, 18:06 | #4 | |||
|
||||
Medlem
|
Lite pointers jag kommer att tänka på!
- Som ni redan konstaterat är headern för stor och menyn likaså. - Sektionen med enbart en bakgrundsbild och Facebook-box efter headern tar också upp en hel del onödig plats för att fylla en ganska liten funktion. Ett alternativ hade kunnat vara att köra mer klassiskt och skippa den vita headern och baka in loggan + menyn i denna sektion istället. - Jag hade velat ha lite mer padding upp- och nedtill på Välkommensektionen (tycker det blir för mycket med två rubriker som säger "Välkommen" dessutom). - Jag förstår att du vill ha in lite färg i sidan i och med Vår, sommar...-sektionen men här tycker jag att färgen gör fotona en otjänst. I stort annars är det en bra layout men som jag också hade önskat lite finputs på. |
|||
Svara med citat |
Svara |
|
|