FAQ |
Kalender |
2013-05-28, 22:43 | #1 | ||
|
|||
Medlem
|
|
||
Svara med citat |
2013-05-28, 23:00 | #2 | ||
|
|||
Medlem
|
Förstår inte tanken med att kalla tjänsten för Muneris, ja, jag vet att Muneris betyder tjänst eller whatever, poängen är att muneris.se är redan tagen och används, så att kalla eran tjänst för detsamma, men på en helt annan domän, känns inte direkt optimalt.
Vore ju konstigt om tumblr helt plötsligt bytte namn till Facebook. Kalla eran tjänst för den domänen ni har, muneris är redan paxad. |
||
Svara med citat |
2013-05-28, 23:01 | #3 | ||
|
|||
Medlem
|
men ja struntar ju i namnet ^^ bara döpte den till något. kommer inte bygga varumärke till detta
|
||
Svara med citat |
2013-05-28, 23:24 | #4 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Iaf, visst kan du få lite kritik på själva sidan om du nu vill det. Det ser ut som en blandning av en 90-tals relik ( speciellt menyn och footern) och 2010 års webbdesign trender (framförallt alla rundade hörn överallt, förutom i själva annonsvisningen där du blandar rundade och skarpa hörn hej vilt. Desutom ser huvudmenyn väldigt likt WordPress twentytwelves (eller vad temat nu heter) Dina block, kategorimenyn och nya annonser ser ut som något som Frontpage skapade på 90 talet, speciellt med sina dotted borders som var ett starkt tema som avskiljare på den tiden. I reglerna står det att man måste kontakta er för att ta bort annonsen innan dom 30 dagarna, jag hoppas detta är ett litet misstag som råkade hänga med för visst kan man väl ta bort annonsen via sitt lösenord. Den ser så oerhört ofärdig ut, ibland har du stora gråa fält som täcker hela sidans bredd, å så ett pyttelitet telefonnummer på högerkanten, det ser inte ut som en designfeature, det ser ut som om webbläsaren renderade fel, det känns som om du bara slängt ut lite element lite här och var på måfå. Jag vet inte egentligen vad du vill ha feedback på för du ser väl själv, om du jämför med alla andra sidor på nätet att denna sidan inte håller måttet. Men jag vet inte, jag kanske tar det för seriöst..... Senast redigerad av JesperA den 2013-05-28 klockan 23:28 |
||
Svara med citat |
2013-05-28, 23:36 | #5 | |||
|
||||
Flitig postare
|
"Om du har några funderingar, eller feedback på sidan, så var inte rädd för att kontakta oss!"
Och hur gör man det? Hittar ingen mailadress eller ens ett kontaktformulär. "Lycka till önskar vi som driver projektet!" Och vilka är ni då? Det kan ju vara av intresse. |
|||
Svara med citat |
2013-05-29, 00:05 | #6 | ||
|
|||
Medlem
|
Är ju exakt samma sida so denna
http://tjanstmarknaden.se/index.php |
||
Svara med citat |
2013-05-29, 00:11 | #7 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||
Svara med citat |
2013-05-29, 00:28 | #8 | ||
|
|||
Medlem
|
Jo den har vi med det här är en annan version vi ser vilken som föredras.
prova att lägga upp annons här och där. måste veta vilket som är smidigast. och vi saxade bara över texten så inget som ska publiceras nånstans. Senast redigerad av secag den 2013-05-29 klockan 00:33 |
||
Svara med citat |
2013-05-29, 01:11 | #9 | ||
|
|||
Medlem
|
JesperA, hur smidigt tycker du det är att lägga upp en annons och typ förstå vad som försigår? Om du bortser ifrån utseendet vilket inte är min starka sida. :P
|
||
Svara med citat |
2013-05-29, 01:48 | #10 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Jag tror att, ska man försöka klämma sig in på en redan väldigt mättad marknad krävs något extra, både i design- och funktionalitet-väg.
Hur som helst, jag har tyvärr inte tillräckligt med tid att lägga ner på att skriva ner allt som jag tycker ni bör ändra på, så här kommer några stora drag iaf. Menyn (som någon annan redan påpekat) är väldigt tråkig, och ser väldigt "template"-aktig ut. Det gör iofs hela sidan..? Ahaa! Den är baserad på bootstrap.. Men den är inte responsive? Att ha logotypen i samma stil som menyns knappar är inte speciellt smart. Vill ni inte att man skall lägga märke till logotypen? Varför inte ta bort den helt i så fall? Nä jag stannar här. Jag orkar inte fortsätta. Jag tycker ni bör göra om helt (ur ett designperspektiv)! |
||
Svara med citat |
Svara |
|
|