FAQ |
Kalender |
2005-05-17, 01:37 | #1 | ||
|
|||
Medlem
|
Pust! Har precis lagt på efter 1 timme och 10 minuter i telefon med en tjej.
Nån som slår det? |
||
Svara med citat |
2005-05-17, 01:39 | #2 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Var detta ett långt samtal??? :)
|
|||
Svara med citat |
2005-05-17, 01:41 | #3 | |||
|
||||
Administratör
|
Pratade i skype i 2 och ett halvtdygn med min polare :)
Var ju iof på ett lan, och han med, när vi inte var där lavi bara undan luren och gjorde nått annat :)
2005-05-17, 01:43 | #4 | ||
|
|||
Medlem
|
Kom tillbaka när du pratat i över två timmar med en tjej på andra sidan Atlanten.
Nåja, hennes farsa var rik. |
||
Svara med citat |
2005-05-17, 01:45 | #5 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
En timme? haha, aja. det beror väl på med vem. Men 4-5 timmar är la inga problem med rätt flicka i alla fall ^^
|
|||
Svara med citat |
2005-05-17, 01:53 | #6 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
1 timme är standard längd när jag snackar med tjejkompisar. 4-5h brukar det vara med tjejen
|
||
Svara med citat |
2005-05-17, 01:53 | #7 | ||
|
|||
Medlem
|
För att inte tala om den gången när Telia hade kampanjen "ring så länge du vill för fem kronor". Det var på alla hjärtans dag något år. Minns inte exakt vilket år, men det borde ha varit 1998 eller 99.
Då snackade jag och tio till i några timmar. Vi var tolv stycken ett tag till och med, om man räknar med Telias kundtjänst. Var ju bara tvungen att passa på att fråga dem hur många man kunde vara i ett trepartssamtal :-) - Telia Kundtjänst. - Hej, Thomas Tydal här... Jo, jag undrar, hur många kan man vara i ett trepartssamtal? - Öhh... tre. - Men vi är ju elva, eller det blir ju tolv med dig. Säg hej till Telia allihopa! [tio stycken hej hörs] - Så, nu undrar jag igen, hur många kan man vara i ett trepartssamtal? - Ja, då finns det nog ingen begränsning. - Okej, häftigt. - Men jag tror nog att ni har rekordet. Och sedan gick Telia-damen laget runt. Det var fler som hade frågor till henne och som passade på nu när hon ändå var på tråden... Efter en tio minuter var hon dock tvungen att lite fint försöka avsluta samtalet, det var ju faktiskt lite kö till kundtjänsten... Trepart går normalt till så att person A ringer och B och C och pratar med dessa samtidigt. Det vi gjorde var att låta person B och C också ringa upp varsin person som då också kopplades in på vårt trepartssamtal. De senast uppringda ringde två nya och så höll det på... Så istället för trepart blev det flerpart. |
||
Svara med citat |
2005-05-17, 07:54 | #8 | ||
|
|||
Medlem
|
Hehe, 4-5 timmar.. Jag som brukar bli otålig efter en kvart nästan med vem som helst. Beror väl på vilken personlighet man har. Trodde faktiskt det bara var tjejer som snackade så länge med andra tjejer!
|
||
Svara med citat |
2005-05-17, 09:05 | #9 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Det där var det roligast jag läst på länge. Men vad många inte vet så finns det begränsningar i stationerna, ringer man tillräckligt många trepart på en och samma station slår man snart i taket. Gäller därför att ringa upp sådana som ligger utanför den egna stationen. |
||
Svara med citat |
2005-05-17, 09:08 | #10 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
har nog pratat i över 3 timmar med en flicka en gång. Är(var) man kär så är man :)
|
|||
Svara med citat |
Svara |
|
|