FAQ |
Kalender |
2005-05-26, 01:10 | #1 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Jag som evig liverpool fantast måste bara lägga in en fin liten nyhet eller tråd om Liverpool som nu är mästare i CL så vad tycker ni om matchen om ni såg den eller vad tycker ni om att liverpool vann?
Kanske inte rätt forum att skriva detta i men jag måste dela med mig av detta underbara som har hänt |
|||
Svara med citat |
2005-05-26, 08:43 | #2 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Det var antagligen den bästa matchen man får se i år. Grymt spännande, trots att jag inte håller på något av lagen. Det var underhållning på högsta nivå, vilket man inte riktigt förväntade sig i halvtid.
Tycker väl egentligen Milan var något bättre och skulle kunna avgjort i förlängningen, men Liverpool kämpade på bra så det är bara att gratulera! |
||
Svara med citat |
2005-05-26, 09:27 | #3 | |||
|
||||
Medlem
|
Ruggig match!
Frågan är vad Benítez tänkte när han valde att starta med Kewell istället för Hamann eller Bíscan, men det löste sig ändå. Som trogen Liverpoolfan tycker jag att det var helt rättvist. Att Milan pressade lite i förlängningen berodde i alla fall delvis på Benítezs taktiska direktiv. |
|||
Svara med citat |
2005-05-26, 09:48 | #4 | ||
|
|||
Nykomling
|
Kul att Liverpool fick vinna, det var ju faktiskt en skräll. Men surt för Owen som gick till Real Madrid för att få vinna någonting stort.
/ Arsenal rules |
||
Svara med citat |
2005-05-26, 10:27 | #5 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Efter 3-0 i halvlek tänkte jag bara att det var ju bra att vi kom till final men jag trode aldrig på detta.
Benítez kommer nog fan hamna på en tavla på kontoret ;) |
|||
Svara med citat |
2005-05-26, 10:37 | #6 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Jag hejade på Liverpool. Milan förtjänade inte att vara i final, det skulle ha varit PSV som vunnit den semi-finalen mot milan. Milan hade bara tur som tog sig till finalen.
|
|||
Svara med citat |
2005-05-26, 13:33 | #7 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Härligt!
Kanonmatch tycker jag även om Milan var millimeter från att avgöra i förlängningen *pust*.. Underläge med 3 mål mot 0 innebär ABSOLUT inte förlust även om det ser mörk ut. Det kan lika gärna innebära "inget att förlora" och fortsätta spela sitt spel. Där har ju bossen en stor betydelse om att övertyga och inge självförtroendet i laget ! Räddningen och L´FC:s nickmål strax därefter fick igång laget.. SUPER!! /Liverpool No:1 |
|||
Svara med citat |
2005-05-26, 16:59 | #8 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Jag bara håller med.
Synd bara att det inte blir fler matcher nu på ett tag men å andra sidan så kan man ju suga på denna matchen länge :) |
|||
Svara med citat |
2005-05-26, 18:25 | #9 | ||
|
|||
Nykomling
|
Har alltid haft Liverpool som ett av mina favoritlag men eftersom mitt hjärta klappar så oerhört hårt för Juventus går dom bort tvärt eftersom dom slog ut oss...
Grattis ändå till vinsten Dunken... |
||
Svara med citat |
2005-05-27, 00:06 | #10 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Tackar...
hehe synd dock att jag inte skrev när vi spöade er Juventus :) |
|||
Svara med citat |