Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


Crystone personal

 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2007-09-12, 04:06 #1
pokerstjärnas avatar
pokerstjärna pokerstjärna är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
 
Reg.datum: Aug 2007
Inlägg: 2 138
pokerstjärna pokerstjärna är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
pokerstjärnas avatar
 
Reg.datum: Aug 2007
Inlägg: 2 138
Tjena alla på WN!

Är kund hos Crystone sedan mars månad.
Nästan jämt när jag kontaktar supporten via e-post, live chatt funktionen eller telefon så har jag blivit otrevligt bemött.

En händelse för några veckor sedan:

Hej.
Jag heter *** och jag är ägare av *** och min hemsida har nu legat nere i mer än 4 timmar och jag har inte fått någon information om att ni utför någon serverbyte eller liknande, har även tittat på er hemsida under driftstatus men inte hittat något aktuellt, varför ligger min site nere för?

mm, en sekund så ska jag se efter.

Ja, det är som så att det har inträffat något fel på en server som är tvugna att reparera och tekniker är tillsatt på ärendet, din site kommer inom 30min att vara synlig igen.

Jättebra tack för information, men i fortsättningen kan ni försöka att uppdatera "driftstatus" på eran hemsida så att man slipper ringa in?

Ja, absolut jag ska framföra detta.

Tack och en sak till, detta är faktiskt ett klagomål.
Servicen på eran chatt funktion är väldigt väldigt dålig.
Man får inte korrekta svar utan tvingas jämt ringa in till er eller så dröjer det minst 10 min tills någon svarar och när någon svarar så dröjer det ytterligare 10 min tills jag får ett svar.
Jag har faktiskt ett liv också.

Jasså, det visste jag inte om. ( förstod inte vad han menade med det )
Men du behöver inte bli förbannad på mig för att personalen på chatten inte ger dig korrekta svar eller svarar.

Nej det är jag inte heller, jag bara talar om för dig så du vet hur det ligger till och kanske framför det till någon arbetsledare eller liknande?

Vill du klaga så framför den informationen själv till en ansvarig, klick.<_<

:unsure: :unsure: :unsure:

Okej, visst kanske jag var lite jobbig men jag orkar helt ärligt inte ringa in varjegång jag undrar över någonting då dom har en chatt funktion och där det står att den är online.
Kan man inte hantera den ska man inte ha den i bruk så resonerar jag.

Finns mer jag kan ta upp men tycker det räcker med detta!

Vad har du för erfarenheter av crystone"s personal?

Notis: Jag hade en väldigt trevlig samtalston som jag alltid har under hela konversationen.
Och sidan åker ner flera gånger i veckan eller så är laddas den väldigt segt.
Jag startade inte denna tråd för att sitta och anklaga crystone för en massa saker utan det jag skriver är sant och för ren informationssyfte om dom gör så mot flera kunder ( använder en aggressiv eller "jag bryr mig inte" samtalston. )
pokerstjärna är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 02:25.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017