FAQ |
Kalender |
2010-06-22, 01:47 | #1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hej WN:are
Har tre domäner som jag tycker har potential men kan inte riktigt bestämma mig vad jag ska göra. W o r d o f w e b.eu R e t a i l en t er t a i n m e n t. net R e t a i l t a i n m e n t. eu Vad tycker ni om dessa tre, flipp eller flopp? Tack för input! |
||
Svara med citat |
2010-06-22, 02:04 | #2 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Du hade ingen plan när du reggade dem...?
|
|||
Svara med citat |
2010-06-22, 13:51 | #3 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Du kan nog få till något på denna sida, men i nuläget kommer jag inte på något klockrent. Det som talar för domänen är helt enkelt "Word of web", jag diggar det. Det är synd att du inte prickade in domänen på .se eller .com, det hade nog ökat värdet lite vid ev. försäljning. |
|||
Svara med citat |
2010-06-22, 14:49 | #4 | ||
|
|||
Nykomling
|
Jodå, men tänkte mer höra vad ni tyckte utan att bli influerad av idéerna.
När det gäller retailentertainment så blir det nog ett uttryck som kommer att användas mer och mer i butiksled. retailtainment är väl en förkortning bara anser jag. Jobbar en del med kampanjer i butik och tänkte att .net är bra att ha vid ev. försäljning också. word of web är mer ett uttryck som jag också tror kommer att användas mer frekvent, det är catchigt och word of mouth kommer bli passé :-) skämt å sido, varför inte göra en betygsättar sida kanske? Finns så många också så det är lite därför jag vänder mig till er som bollplank :-) |
||
Svara med citat |
2010-06-22, 14:52 | #5 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
|
||
Svara med citat |
2010-06-22, 17:56 | #6 | |||