FAQ |
Kalender |
2008-07-12, 13:44 | #1 | ||
|
|||
Medlem
|
Nu sitter jag och pillar med Svensk Webbutvecklings sida, tar tacksamt emot kommentarer på vad som är bra/dåligt.
Något ska till på framsidan, är inte säker på vad än bara...något förslag? Du hittar siten på utvecklingssidan menysverige punkt se tackar |
||
Svara med citat |
2008-07-12, 17:34 | #2 | |||
|
||||
Medlem
|
Snyggt, fast gillar inte att texten i footern "bryts"
Citat:
|
|||
Svara med citat |
2008-07-12, 18:16 | #3 | ||
|
|||
Medlem
|
tackar!
Det ska självklart inte brytas...vilken webbläsare använder du? |
||
Svara med citat |
2008-07-12, 20:30 | #4 | |||
|
||||
Medlem
|
Den funkade inte i IE 7, funkade däremot perfekt i FF.
|
|||
Svara med citat |
2008-07-14, 08:40 | #5 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Diggar designen.
Men mest av allt diggar jag: Keep it simple stupid! |
||
Svara med citat |
2008-07-14, 10:13 | #6 | ||
|
|||
Nykomling
|
Ser schysst ut, inte för att jag förstår varför det är så viktigt att ni kommer från landet. Men kanske är era kunder därifrån också?
Sen skulle jag vilja ha en bild till era produkter, så att man fokuserar lite på dem. Antar att det är era produkter ni vill att man ska fokusera på? Jag skulle valt en mindre topp av samma anledning. Ni har en avgränsare på sidan tjänster, men inte på startsidan. Är det meningen? Tycker det saknas på startsidan, För övrigt gillar jag er tjänst getanewsletter, den används flitigt här på kontoret! |
||
Svara med citat |
2008-07-14, 14:46 | #7 | ||
|
|||
Medlem
|
Tvåtusenfemhundrasju poäng för personliga bilder..!
|
||
Svara med citat |
2008-07-14, 15:38 | #8 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Citat:
Anledningen till att vi trycker på att vi kommer från landet är att vi vill vara tydliga att vi är jordnära och sticka ut lite. Många företag som håller på med webben får man uppfattningen att de är relativt opersonliga - det vill inte vi. Kul att du använder Get a Newsletter .. det är en del sköna funktioner på g! Citat:
|
|||
Svara med citat |
2008-07-14, 17:09 | #9 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Headern har jag försökt minska ner men det ser bara dumt ut... |
||
Svara med citat |
2008-07-14, 21:20 | #10 | ||
|
|||
Nykomling
|
Sweet, blev mycket bättre! Synd att det inte fungerade med headern, jag måste scrolla ner innan jag ser namnet på er första produkt... Det kanske räcker med att flytta rubriken till ovanför bilderna?
Det är bra att ni har en tanke med att trycka på att ni är från landet, är bara era kunder som kan avgöra om det är rätt Vad gäller getanewsletter skulle jag vilja ha möjlighet att byta avsändare, har typ 5 olika emailadresser jag vill skicka från. Det råkar inte komma snart? |
||
Svara med citat |
Svara |
|
|