FAQ |
Kalender |
2017-06-03, 14:03 | #1 | ||
|
|||
Medlem
|
Hej!
Tänkte göra en nystart då tidigare samarbete inte fungerade, och sitter därmed nu med enbart domän & utan site. Öppen för alla förslag. Kanske ska man skippa det vanliga chatroulette-konceptet och köra en nischad bettingsite istället? (roulette med chat?) Har ju hållt på med detta i 5-6 år, så nån erfarenhet och lärdom om hur man ska göra detta bör jag ju sitta på.. Det viktigaste är att du har en fet plånbok! Låter detta intressant, -hör av dig! kuriosa: vi hade runt 10 000 unika/dag när det gick som bäst. |
||
Svara med citat |
2017-06-06, 11:34 | #2 | ||
|
|||
Medlem
|
"fet plånbok" kanske var fel att säga.
Kan du koda(html 5) + design så kommer vi ju långt. I ett första steg ska vi bara få upp en hyffsat fungerande chat(cam + text) och se om vi får upp trafik som vi hade förr. Vi kom upp i 10000 unika/dag helt utan marknadsföring! Ställ gärna frågor så besvarar jag så gott jag kan! |
||
Svara med citat |
2017-06-14, 11:12 | #3 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Vad tar du till bordet, egentligen?
Du pratar om att din samarbetspartner ska ha en fet plånbok, utan att förklara vart dessa pengar ska läggas, för att sedan säga att om man kan HTML5 + Design så kommer man långt. Nej, ni kommer inte ens nära. |
||
Svara med citat |
2017-06-17, 13:36 | #4 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Jag är både intresserad av att kåda och internetmarknadsföring men några pengar har jag inte. Fortfarande intresserad?
|
||
Svara med citat |
Svara |
|
|