FAQ |
Kalender |
2009-10-30, 20:25 | #1 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Hejsan!
Jag får problem varje gång jag ska regga en domän på binero får någon form av deadsession... Sitter jag vid Google Chrome kommer deadsession annars om jag använder IE funkar allt som det ska. Fler än mig som har samma problem? |
||
Svara med citat |
2009-10-30, 21:47 | #2 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Japp, min lösning hette Loopia.
|
|||
Svara med citat |
2009-10-31, 01:18 | #3 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
||||
Svara med citat |
2009-10-31, 17:40 | #4 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
* Om någon annan kund, eller jag själv för den delen lagt in en domän i deras kontrollpanel utan att regga den säger deras registreringsfunktion att den är upptagen (dvs domäner som ligger i deras kontrollpanel kör dom inte en whois koll på alls) * Hos loopia är det helt omöjligt att få ett fakturakonto för domäner oavsett om man omsätter 1 miljard, dom vägrar helt enkelt. Otroligt oseriöst. * Nya kontrollpanelen - Jag tycker den är bökig, men det är en smaksak. Det har blivit bättre med massändringar, dvs mass-update av whois, dns osv. Föredrar NameISP, dom är otroligt personliga och snabba och saker bara fungerar. Ringer man loopia så möts man ofta av en tuggummitjej som inte alls är intresserad av att lösa problem i telefon utan bara hänvisa till support@ eller registry@ |
||
Svara med citat |
2009-10-31, 18:53 | #5 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
Är det bara i Chrome det krånglar? Använder aldrig Chrome själv och har aldrig haft några problem med domänbeställningar.
2009-10-31, 18:55 | #6 | |||
|
||||
|
Yes chrome funkar inte, försökte ett par ggr också. Funka fint i IE
|
|||
Svara med citat |
2009-10-31, 18:57 | #7 | |||
|
||||
|
Jag får också det problemet hos binero... Har mailat dom om detta då och då i ca två år...
|
|||
Svara med citat |
2009-10-31, 19:59 | #8 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
|||
Svara med citat |
2009-11-06, 10:10 | #9 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Jag får samma problem i Chrome, FF och IE funkar.
|
|||
Svara med citat |
2009-11-06, 17:59 | #10 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
|||
Svara med citat |
Svara |
|