FAQ |
Kalender |
2016-03-11, 11:38 | #1 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Hej! Jag säljer min bettingrelaterade grupp på Facebook (LÄNK:https://www.facebook.com/groups/592770390817704/). Gruppen har nästan 4000 godkända medlemmar och över 400 personer som vill gå med i gruppen men som jag inte haft tid att godkänna. Nya förfrågningar tas emot varje dag och jag gör ingen som helst marknadsföring.
Planen för gruppen var att marknadsföra en "Premium-grupp" mot det massiva antalet medlemmar i huvudgruppen, men tidsbrist har satt käppar i hjulen. Tyvärr, verkligen. Jag är övertygad att en person med lite tid och intresse skulle kunna lyckas med det jag hade som intentioner att lyckas med och då vet jag att det finns väldigt stora summor pengar att tjäna. Det finns dock många fler möjligheter då marknaden betting och det runtom är så pass stor. Då jag haft tidsbrist så har gruppen hamnat i glömska för mig personligen och under en längre period har jag haft inställningen att enbart admins kan posta i gruppen, av den anledning finns nästan ingenting postat från senare tid, men när det väl var öppet så postades det flitigt. Det är även därför det är en fördel med att det är 400 personer som väntar på att bli godkända då de kan skaka liv i gruppen ganska enkelt. Vill ha betalningen via Swish eller Nordea och säljer som privatperson. Bud från 1500 kr. Senast redigerad av Dakota den 2016-03-11 klockan 11:41 |
|||
Svara med citat |
2016-03-15, 02:57 | #2 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hej,
Är denna sida såld? |
||
Svara med citat |
Svara |