FAQ |
Kalender |
2014-02-26, 15:35 | #1 | ||
|
|||
Medlem
|
Hej!
Är det någon som fått den överflyttad till nya? Tycker det tagit otroligt lång tid från det att dom släppte nyheten om det, undrar om det hänt för någon överhuvud taget. Mvh M |
||
Svara med citat |
2014-02-26, 21:44 | #2 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Vet inte riktigt vad som hänt. Jag fick också ett mail kring jul om att det snart var dags för flytt till den nya kontrollpanelen. Sedan dess har det varit tyst. Kommunikation har tyvärr aldrig varit Surftowns starka sida.
2014-02-26, 23:49 | #3 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Byter de till Atomia?
|
||
Svara med citat |
2014-02-27, 14:12 | #4 | ||
|
|||
Medlem
|
Ok, ja då är det inte bara mig dom glömt då... .
Isomras började dom tala om den nya kontrollpanelen, och det kan nog stämma i novomber-december nån gång så fick man ett mail. Och Kristian, jag vet inte vad det är för typ av kontrollpanel, har sett bilder men inget mer. Mvh M |
||
Svara med citat |
2014-02-27, 17:11 | #5 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Jag gissade det själv men enligt dem själva så är det någon annan kontrollpanel som är aktuell:
http://www.wn.se/showthread.php?p=20485940
2014-02-28, 10:22 | #6 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hej!
Vi flytttar kunder i mindre batches för att undgå att belasta systemet för mycket, och för att säkra att vi kan ta hand om evt. problem som uppstår. Kontrollpanelen är inte baserad på Atomia - den är till största delen egenutvecklad. |
||
Svara med citat |
2015-06-09, 14:24 | #7 | ||
|
|||
Medlem
|
Och nu 1 1/2 år senare...hur går det? börjar ni bli klar? Än har jag den gamla.
Jag har nu även loopia, och är jag nöjd med det så lämnar jag nog Surftown efter 11 år. |
||
Svara med citat |
2015-08-05, 10:51 | #8 | ||
|
|||
Medlem
|
Efter sista inlägget här så blev jag uppringd av en person på surftown och efter det så gick allt snabbt och smidigt. Så man lär väl förlänga surftown under hösten igen nu då.
Jag är nöjd med utseende och användarvänligheten av kontrollpanelen, den är väldigt olik den gamla så det tar lite tid att sätta sig in i det nya....men inga större problem. |
||
Svara med citat |
Svara |
|
|