FAQ |
Kalender |
2006-08-15, 19:24 | #1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hej! Har hittat ett intressant .no domän som jag vill köpa.
Med detta medföljer såklart några frågor eftersom jag tidigare endast köpt ett domän. Får jag som svensk köpa ett .no domän? Annars bor min pappa i Norge, vad krävs för att jag ska kunna få göra det? Går det att sälja .no domän? Var köper jag billigaste .no-domänen? Dessutom, angående snapbacks - Var finns denna tjänsten tillgänglig billigast? Och, sista frågan - ungefär hur mycket är ett .se-domän värt som är 2char (jag förstår att det beror på bokstavskombinationen men jag tänker mig att de borde vara värda någonting eftersom de är så sällsynta) Mvh och förhoppningar om hjälp, -Marcel |
||
Svara med citat |
2006-08-15, 19:42 | #2 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Snapback. Är du ute efter billigast eller bäst?
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
Svara med citat |
2006-08-15, 19:48 | #3 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
Tack --Marcel |
||
Svara med citat |
2006-08-15, 22:02 | #4 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
domeneshop.no är ok, men du behöver ha registrerat ett aktiebolag i Norge!
|
||
Svara med citat |
2006-08-15, 22:02 | #5 | |||
|
||||
VIP
|
Citat:
Det finns inte vad jag vet! |
|||
Svara med citat |
2006-08-15, 22:29 | #6 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
|
||
Svara med citat |
2006-08-15, 22:58 | #7 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Variationen är stor. Vad gäller snapback är det förmodligen mer intressant att hitta den bästa tjänsten än den billigaste.
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
Svara med citat |
2006-08-15, 23:18 | #8 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
Tack - Marcel |
||
Svara med citat |
Svara |