FAQ |
Kalender |
Visa resultat för omröstning: Besök www.komis.se och ge oss betyg, gemför gärna med andra aktörer i samma schanger | |||
Sidan är mycket bra | 0 | 0% | |
Ganska bra sida | 4 | 28.57% | |
Skulle kunna annonsera där | 4 | 28.57% | |
Skit sida | 0 | 0% | |
Skulle aldrig annonsera där | 4 | 28.57% | |
2 | 14.29% | ||
Antal röster: 14. Du får inte rösta i den här omröstningen |
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
2004-05-08, 12:17 | #1 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Besök www.komis.se och ge oss betyg, gemför oss gärna med andra aktörer i samma schanger. Bör tillägas att Komis har endast funnits i 1 år. PR 5, mellan 2000 och 3000 unika besök om dagen. Tacksam för alla röster...
#Edit jgul, flyttad från nyheter, på gränsen till reklam... |
|||
Svara med citat |
2004-05-08, 18:33 | #2 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Gör något åt de där hemskt dåligt koordinerade bakgrundbilderna som ni använder (toppen och botten på rutan med avrundade kanter). Det skulle nog inte skada om den var centrerad heller.
Annars ser sidan väldigt bra ut, bra omsättning osso. Skulle absolut kunna tänka mig att annonsera hos er **Mozilla 1.6, WinXP Pro |
|||
Svara med citat |
2004-05-08, 19:09 | #3 | ||
|
|||
Administratör
|
Helt ok sida & system. Gillar sökfunktionen. Men det blir lite fel i layouten .. de svarta kanterna är borta på vissa ställen...
Om jag ska kritisera idén så ser jag inte vad ni har som inte exempelvis sveriges största annonssite har. Förutom färre annonser ...
2004-05-08, 19:14 | #4 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Har väldigt länge funderat på vad "Komis" står för... Davve?
Och nu till kritiken, jag anser fortfarande att Blocket.se når de köpare respektive säljare som krävs. Ni skriver också att ni är billigare än andra, för en annons med bild tar ni 30kr, Blocket tar 20kr. Systemet i övrigt är ok
2004-05-08, 19:38 | #5 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Aldrig fel att ge Blocket konkurrens
|
|||
Svara med citat |
2004-05-08, 22:39 | #6 | |||
|
||||
|
Till Jester: Jag vet, det ser inget bra ut i Mozilla, öppnar du det i explorer så ser du hur det ser ut. Den är optimerad för exploreranvändare, vi kommer att lösa det inom kort så att det funkar på alla.
Till Tobbe: Komis är ett polskt ord. I polen finns det ett antal butiker som fungerar som pantbank i Sverige dock där pantar man inte utan lämnar till försäljning. Det med priset är inte längre aktuellt då det finns nu en ladda upp bild funktion som alla användare kan använda. Alltså 15 kr för annons med bild. Ric: Precis, så tänker vi med. |
|||
Svara med citat |
2004-05-08, 22:49 | #7 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Du nämner konkurrens på annonser och dylikt. Det finns ju redan en hel del sidor och nu kommer TV4 tillsammans med många andra att ge sig in i leken. IDGs artikel om den nya portalen |
||
Svara med citat |
2004-05-09, 00:52 | #8 | |||
|
||||
|
Clipart är gratis, men inte kul...
|
|||
Svara med citat |
2004-05-11, 14:17 | #9 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
Även till höger om knapparna berdevid annonsutrymmet högst upp saknar border och underdelen hänger löst från övriga bakgrunden, fattas ungefär 1 pixel som istället är vit. Annars ser det ok ut. |
||
Svara med citat |
2004-05-11, 21:53 | #10 | |||
|
||||
|
Men det är meningen att det ska va öppet till vänster och att underdelen ska vara lite ifrån det andra, så ska det va..
|
|||
Svara med citat |
Svara |
|
|