FAQ |
Kalender |
2004-08-10, 20:25 | #1 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
www.6y.se (OBS, erotik)
Vad tycker ni? Någon som har några bra förslag på hur man skulle kunna ragga besökare, och förslag på bra sponsorer? |
|||
Svara med citat |
2004-08-11, 02:30 | #2 | |||
|
||||
Medlem
|
Fin sida!
Finns ju en sida som heter Ape51(.com) som påminner om din sida. Om du kollar på deras sida så tror jag att om någon besöker deras sida från din så hamnar du på deras lista. Där det står hur många som klickat sig in från eran sida osv. Svårt att beskriva men titta in där och fixa någon typ av länkning till den sidan så kanske du kan få några besökare därifrån. Ett annat sett som många av thumbs-sidorna har är ju att om man klickat ett antal gånger på slumpvalda bilder så kommer man till (vi säger var 10nde klick) en slumpvalt sida istället för dit den egentligen länkar. Istället för "vuxen-sidan med gratisbilde" till en annan thumbssida. Tror det är så man raggar sammarbete inom den branchen. Är inte säker eftersom jag inte har så stor erfarenhet inom området. Hoppas att du forstått något av det jag skrev. :lol: |
|||
Svara med citat |
2004-08-11, 03:46 | #3 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Tänkte skriva exakt samma sak förut. Jag tog till och med exemplet var tionde. Dock ångrade jag mig när jag hade skrivit ungefär halva inlägget. Vid dessa tider kan man inte tänka riktigt rent, därför tänkte jag vänta till morgondagen med mitt inlägg (om det inte redan var besvarad på ett bra sätt tidigare).
Propps på dig KimTorvanger! Edit: Vid dessa tider på dygnet skrivs bokstäverna inte i den följd man vill... |
|||
Svara med citat |
2004-08-11, 03:53 | #4 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Håller med om att man blir lite slapp i hjärnan på natten. :P |
|||
Svara med citat |
2004-08-11, 12:14 | #5 | |||
|
||||
|
Ape51 verkar inte funka så bra. Alla länkar på den leder tillbaks till förstasidan.
Och att trada länkar vet jag om, det är dock lite svårt att hitta någon att trada med eftersom dom flesta vill att man skall ha 50 000 hits om dagen vilket jag inte har Har lagt upp mig på några topplistor också. |
|||
Svara med citat |
2004-08-11, 14:05 | #6 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
|
|||
Svara med citat |
2004-08-11, 16:20 | #7 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
http://bbs.adultwebmasterinfo.com/ |
||
Svara med citat |
2004-08-11, 16:39 | #8 | |||
|
||||
|
Citat:
|
|||
Svara med citat |
2004-08-11, 16:40 | #9 | |||
|
||||
|
Citat:
Kanske kan bli något... |
|||
Svara med citat |
2004-08-11, 18:53 | #10 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Du är ju inte direkt ensam om att försöka dig på att göra sådana här sidor.
Enda sättet är att fixa ett bra tradescript, och börja trada. När du kommit upp i några miljoner besökare om dagen kanske du kan se lönsamhet ^^ |
||
Svara med citat |
Svara |
|
|