FAQ |
Kalender |
2006-07-20, 19:05 | #1 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Ngn som vet av några serverhallar här uppe i Norrbotten?
runt Luleå,Boden,piteå. Hittar bara en (interact) och deras priser anser jag för dyra, |
|||
Svara med citat |
2006-07-20, 23:52 | #2 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Vet inte exakt vad du har för budget men OH Data i Luleå är betydligt billigare än Interact. Känner dem från när jag bodde i Luleå. Har också planer på att beställa en VPS där så fort de får in hårdvaran.
De är också flexibla efter dina specifika behov så ta och snacka med dem. Hälsar du från mig (räcker med Marcus så borde dom veta) så kan du säkert få ett bra pris.
Svara med citat |
2006-07-21, 00:19 | #3 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
|||
Svara med citat |
2006-10-05, 14:47 | #4 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
han stod med mig i serverhallen 3dagar i rad då min server bråkade.. Snabb lina och absolut inget strul. Kanon!!! |
|||
Svara med citat |
2006-10-05, 20:49 | #5 | ||
|
|||
Supermoderator
|
WP-Syd/Melmac har nån form av hall i Boden vad jag förstått.
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
Svara med citat |
2006-10-05, 20:58 | #6 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
sen känns det skönt att ha sina servrar nära om nått händer, jag kan vara där på 20-30 minuter om nått händer, killen som har racket bor 3min bort och bara en sån sak är guld värt, Just nu så försöker han förhandla om en ny leverantör av trafik som jag förstod det, idag kör han Song vilket jag tycker verkar stabilt, iof sitter jag på samma nät och surfar men iaf |
|||
Svara med citat |
2006-10-05, 23:34 | #7 | |||
|
||||
Flitig postare
|
OH Data's hemsida är ju slö som sirap för tillfället!
|
|||
Svara med citat |
2006-10-05, 23:42 | #8 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
2006-10-06, 13:22 | #9 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
Citat:
Svara med citat |
2006-10-06, 21:53 | #10 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
$ dig +short www.acon.se 72.29.67.237 $ whois -h whois.arin.net 72.29.67.237|grep OrgName OrgName: HostDime.com, Inc. |
||
Svara med citat |
Svara |
|
|