FAQ |
Kalender |
2011-11-18, 15:15 | #1 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Hoppade på surftowns erbjudande för ett år sedan med webhotell och domän för typ 1 krona har jag för mig. Jag har vart nöjd hela vägen tills den senaste månaden precis när det är tid att förlänga, och nu är mailen otillgänglig var och varannan dag.
Någon som upplever samma problem och vad tänker ni göra? Och även någon som kan rekommendera något annat webhotell i samma prisklass? Inte Loopia eller Citynetworks bara haft problem där med. |
||
Svara med citat |
2011-11-18, 16:33 | #2 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
|||
Svara med citat |
2011-11-18, 16:42 | #3 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Oderland kanske?
Om det är just mailen du stör dig på så finns det nog inget webbhotell som inte haft problem med detta.
2011-11-18, 17:14 | #4 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Självklart förväntar jag mig inte att hitta något för 1 kr, detta var endast ett erbjudande, vet inte om du var alvarlig eller försökte vara rolig Men runt 1000 - 2000 om året är helt ok!
Ska kolla orderland |
||
Svara med citat |
2011-11-18, 17:35 | #5 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
||||
Svara med citat |
2011-11-18, 17:55 | #6 | ||
|
|||
Medlem
|
Det beror ju på vad man räknar som seriöst. Skulle nog också slå ett slag för oderland. Men samtidigt har du nu haft problem med tre av de stora webbhotellen i landet. Kan det möjligen vara så att du har för höga krav?
|
||
Svara med citat |
2011-11-18, 19:07 | #7 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Ja, det kanske inte skadar att utveckla det, när jag menar "bra och seriöst" så tänker jag på att man inte bara har tekniken utan även kunskapen att erbjuda fullgoda tjänster, som inte är otillgängliga en eller flera timmar vid flera tillfällen. När ett fel uppkommer en gång är en sak, men händer det vid upprepade tillfällen tyder detta på systemfel. De allra flesta har inte tekniskt duktig personal som är unix/windows certifierade tekniker/ingenjörer.
|
|||
Svara med citat |
2011-11-18, 22:59 | #8 | ||
|
|||
Medlem
|
Kanske flytta mailen till google i stället, så länge du kan peka om dina mx pekar ??
|
||
Svara med citat |
2011-11-18, 23:35 | #9 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Antar att du är ute efter hotel i skandinavien. Här är ngra som ger bra prestanda:
oderland egensajt ballou scorpiondata space2u binero Loopia och citynetwork ger också bra prestanda, men det lät som att du inte var sugen på dem. |
||
Svara med citat |
Svara |
|
|