FAQ |
Kalender |
2010-06-21, 20:12 | #1 | ||
|
|||
Medlem
|
Nu är IOS 4 äntligen släppt - härligt! iTunes laddar ner allt vad den (och Apple's servrar) orkar.
|
||
Svara med citat |
2010-06-21, 20:24 | #2 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Uppdaterar just nu, äntligen!
|
||
Svara med citat |
2010-06-21, 21:39 | #3 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Äntligen multitasking, eller vänta, det har jag ju haft länge i min Android fast riktig sådan
|
||
Svara med citat |
2010-06-21, 22:01 | #4 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Har kört 4.0 sen GM kom ut.. Är samma version som den som släptes till allmänheten idag. Tyvärr är de inte så skoj förutom stackning om man kör 3G. Väntar på iPhone 4 nu så man kan uppgradera sig.
|
|||
Svara med citat |
2010-06-21, 22:13 | #5 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Har kört den nu några timmar och den funkar finfint. Inga som helst
problem vid uppdateringen. |
||
Svara med citat |
2010-06-22, 00:28 | #6 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
||||
Svara med citat |
2010-06-22, 02:15 | #7 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
nosnaj & Jine : Jaha? Och? Nu när IOS 4 har multitasking, vad skall ni nu klaga på? Att den inte har ett tangentbord eller att det finns ett äpple på den?
|
||
Svara med citat |
2010-06-22, 02:17 | #8 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Att det är en låst miljö och plattform, avsaknaden av flash och stöder för utvecklare på andra plattformar än äpple-märkta sådanna? BATTERITIDEN!?
Det finns mängder med större saker än multitasking... Det är dock roligt att dom börjat komma ikapp, iallafall om du har en 3GS... 3G får ju leva utan multitasking fortfarande. Nej du, jag håller mig till bättre system. |
|||
Svara med citat |
2010-06-22, 02:32 | #9 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Har lekt ett tag nu och allt som allt ser det bra ut. Undantaget är att Ipod-appen inte vill fungera. Jag kan starta den... men om jag försöker göra någonting så "minimeras" den, dvs till multitaskningmenyn.
|
||
Svara med citat |
2010-06-22, 09:56 | #10 | ||
|
|||
Medlem
|
Väldigt trevlig uppdatering, väntar på att Spotify ska släppa en ny version av sin app med stöd för multitasking samt att Apple börjar med stöd för "widgets" direkt i menyn.
Det nämndes "fler än 100 nya funktioner" - men är det någon som har en lista? Vill ju veta alla nya features som finns gömda |
||
Svara med citat |
Svara |
|
|