FAQ |
Kalender |
2006-11-25, 23:44 | #1 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Hej!
Har arbetat i ett par månaders tid nu med att starta upp mitt företag och allt som kommer därtill. Företagsidén är kort sagt att sälja annonser på de stämplar som man ibland får på händerna när man betalat inträde hos t.ex. krogar, museer och andra mötesplatser. Använd gärna demokontona om ni vill testa, men jag skulle även uppskatta om ni ville testa att registrera egna konton för att hjälpa oss att upptäcka fel med registreringen. www.markas.se/beta Demokonton: Anvnamn: annonsör Lösenord: demo Anvnamn: mötesplats Lösenord: demo |
||
Svara med citat |
2006-11-25, 23:46 | #2 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Kända problem
|
||
Svara med citat |
2006-11-26, 00:24 | #3 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Det känns som du redan har fått med rätt mycket - vad är det du vill ha feedback på, idéen? Färdigställ allting and then show, för nu känns det som man ger feedback på något som är i beta stadiet och uppdateras dagligen.
Menyn känns lite som adsense måste jag tillägga. |
|||
Svara med citat |
2006-11-26, 01:05 | #4 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||
Svara med citat |
2006-11-26, 11:50 | #5 | ||
|
|||
Medlem
|
"Märkas"-bilden är ju galet för hög. Måste skrolla rejält för att hitta det som är av värde. Innehållet.
|
||
Svara med citat |
2006-11-26, 17:44 | #6 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Jag ska komma på något klurigt som gör att menyn inte uppfattas som adsense. Kända problem
|
||
Svara med citat |
2006-11-26, 17:50 | #7 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
|||
Svara med citat |
2006-11-27, 22:43 | #8 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Hehe, trodde också det var adsense först. Jag har nått sorts inbyggt filter i mina ögon som gör att jag inte läser texten på adsense annonser. Märkte menyn först när jag blev intresserad av att se vilka annonser google matchade med Lorem Ipsum.
Den enorma bilder är för enorm, och jag tycker sidan känns lite platt och färglös. Sen var viss text med röd eller gul bakgrund just bara på texten, det fick mig att tänka på rättstavningsprogram som upptäcker fel. |
|||
Svara med citat |
2006-11-28, 11:44 | #9 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Själv så förstår jag inte affärsideen, och siten hjälpte inte direkt en att förstå det mer.
Du skrev: === Har arbetat i ett par månaders tid nu med att starta upp mitt företag och allt som kommer därtill. === Lägg lite tid på att åtgärde de "kända problemen" du har på din lista, då blir det betydligt enklare att ge feedback |
||
Svara med citat |
2006-11-28, 22:26 | #10 | ||
|
|||
Medlem
|
Håller med föregående talare men du kanske bör lägga till följande på din lista över saker du vill fixa. Försöker man logga in med fel user/pass får man upp en sida som endast består av "Ditt Användarnamn eller ditt lösenord stämde inte." inge doctype, inge html, inget alls faktiskt. Bara det..
Kanske borde fixa den lite smidigare? och kanske hänvisa till en "återställ lösenord" funktion? Mvh/ Niklas |
||
Svara med citat |
Svara |
|
|