FAQ |
Kalender |
2012-06-06, 23:15 | #1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hej!
Jag har nyligen påbörjat ett mindre hemsideprojekt med fokus på att beräkna medelstora determinanter. Utöver det vill jag ge kortfattad fakta inom samma område. Jag är medveten om att designen är rätt tråkig för stunden. Tanken var att göra en stilren och minimalistisk layout för att snabbt ge överskådlig information. Det här är den första sidan jag skapat som sett världens ljus, så all typ av feedback välkomnas. URL: http://www.determinant.se Tack på förhand! Mvh jaffafa |
||
Svara med citat |
2012-06-06, 23:41 | #2 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Även om du inte har den mest flashiga designen till din sida, så fyller den helt klart sin funktion och är riktigt användarvänlig och lätt att förstå. Därav skulle jag inte plottra till sidan med menyer, logotyper osv. Snyggt jobbat |
||
Svara med citat |
2012-06-07, 00:26 | #3 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Tycker också det duger fint som det är. Man vill ju normalt sett bara ha ett resultat. Det är enkelt och man ser direkt hur man ska använda tjänsten.
Fy tusan så tråkigt det var att räkna större determinanter än 3x3 för hand när man pluggade
2012-06-07, 01:09 | #4 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Åsså kommer jag. Någon ska väl komma med lite kritik
Jag skulle föreslå mer marginal mellan de vita fälten och förklaringstexten Jag kan inte förklara varför/hur men det är något i de två kolumnernas placering som inte ger riktigt bra harmoni. Allvarligt? Inte det minsta - men eftersom du ville ha feedback så skriver jag det Annars håller jag med om att den är stilren i ordets positiva mening. |
|||
Svara med citat |
2012-06-07, 08:04 | #5 | ||
|
|||
Medlem
|
Stilrent! Hade gillat om du kunde implementera fler operander som kan kan använda mellan matriser (och kanske till och med bara mängder, även om det nu är det samma som arrayer så är det ju enkelt att implementera =)).
|
||
Svara med citat |
2012-06-07, 09:20 | #6 | |||
|
||||
Medlem
|
Har 'Like':at ;-)
|
|||
Svara med citat |
2012-06-07, 13:27 | #7 | ||
|
|||
Nykomling
|
Tack för all positiv feedback!
Citat:
Jag gick tidigare i tankarna att implementera inversberäkning. Får se. Kanske blir ett framtida projekt. |
||
Svara med citat |
Svara |
|
|