FAQ |
Kalender |
2009-04-08, 14:32 | #1 | |||
|
||||
Medlem
|
Hej,
Funderar på att sälja http://www.webbadress.nu Har inte gjort något arbete med den på ett tag och har dåligt med tid så statistiken är lite sjunkande. http://www.webbadress.nu/statistics/ TD intäkter sedan April 08: 3 849,82 Så bud får ta hänsyn till att jag kan låta den vara som den är och ändå få in en del. Har första platsen sedan länge hos google med sökord webbadress webbadresser egen webbadress köp webbadress m.fl. Glad påsk, Michael |
|||
Svara med citat |
2012-12-27, 15:43 | #2 | |||
|
||||
Nykomling
|
Du kan börja med att lämna tillbaka min domän summeronwheels.com som du kommit över innan utgående tid och innan jag uppdaterat den.
Jag har haft domänen sedan 2004 och alltid uppdaterat innan nyår och ny har du snyltat till dig den på felaktigt sätt, hur det nu gått till så det är bäst att du lämnar tillbaka den asap. Jag har annonskampanj ute i flera tidningar och du vill inte vara orsak till en stor ekonomisk förlust för mig. Tommy Ledberg 070-404 17 18 |
|||
Svara med citat |
2012-12-27, 18:20 | #3 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Du är medveten om att du bumpat en tråd från 2009, av en användare som senast var aktiv 2010?
|
|||
Svara med citat |
2012-12-28, 00:58 | #4 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Jo, det är väl en ganska onödig bump. Dessutom så står du fortfarande som ägare till domänen så jag förstår inte riktigt vad det hela handlar om.
2012-12-28, 12:23 | #5 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
webbadress är ju angiven som teknisk kontakt, det kan vara det som gör Tommy lite förundrad, iom att sidan redirectar till wbbhotellets framsida. Men mycket troligen skjuter Tommy på fel part i dramat.
|
|||
Svara med citat |
2012-12-29, 11:23 | #6 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Ser dessutom ut att fungera nu...
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
Svara med citat |
Svara |
|
|