FAQ |
Kalender |
2003-06-17, 04:22 | #1 | |||
|
||||
Administratör
|
Ikväll var jag med om nåt intressant, är ute efter en gitarr till min samling och luskade runt lite på Ebay.
la ett bud på en gitarr men det är några dagar kvar innan den går ut hehe ... innan jag visste ordet av hade jag fått mail från en kille som utgav sig för att vara från madrid och kunde skeppa en gitarr via trading-secure.com Här under kan ni läsa om kvällens aktiviteter, viktigt är att ni börjar läsa från botten och uppåt, visst kan vara lite jobbigt att läsa det med alla stavfel ">" osv men det är kul läsning! http://www.webmasternetwork.se/_uload/lurad_nastan.txt OT jo jag vet men jag får för att hindra andra att bli lurade WN
2003-06-17, 05:19 | #2 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Helt otroligt, vilket folk. :blink:
|
|||
Svara med citat |
2003-06-17, 05:22 | #3 | ||
|
|||
VIP
|
Såna där ska sitta inne! :angry: Det var i alla fall underhållande läsning, eftersom det slutade så gott.
|
||
Svara med citat |
2003-06-17, 05:23 | #4 | |||
|
||||
Administratör
|
Citat:
Citat:
Nästan så det känns som nåt större ligger bakom detta. WN
2003-06-17, 05:51 | #5 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Jag gissar på att ganska många blir lurade av den där killen...
Föreslår att du polisanmäler honom eller nåt... |
|||
Svara med citat |
2003-06-17, 13:26 | #6 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Det är en utmärkt sajt han har, och även en utmärkt affärsidé :-)
Fast några småvarningar som man upptäcker (i alla fall när man redan är säker på att det är bedrägeri) är att de inte har någon kontaktinformation på sajten och inte använder SSL. |
||
Svara med citat |
Svara |
|
|