FAQ |
Kalender |
2006-11-07, 01:17 | #1 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Hej,
Någon som har tips på bra och billig svarservice? Vi har typ 10 samtal i månaden till "växelnumret", de flesta säljare, så att betala fast avgift 1000 pix/månad som Kalix, Profcom mfl har känns inte så lockande. Någon som känner till någon bra som bara tar per samtal eller med väldigt låg fast avgift? |
||
Svara med citat |
2006-11-08, 17:56 | #2 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
||||
Svara med citat |
2006-11-08, 17:57 | #3 | ||
|
|||
Nykomling
|
Vi använder Telefonpassningen och är mycket nöjda med dem. De hjälper oss även med en hel del grundläggande support och kundtjänsthantering enligt våra instruktioner.
|
||
Svara med citat |
2006-11-08, 18:00 | #4 | ||
|
|||
Medlem
|
www.svardirekt.se fungerar utmärkt och har bra priser, dessutom ett pröva på erbjudande
|
||
Svara med citat |
2006-11-08, 18:34 | #5 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Vi letade samma sak tidigare i år. Vi hittade många olika företag. Allt från enkla till avancerat där de kunde hantera order och support mm. Vi hade inga stora krav utan ville bara ha någon som svarade och tog ett eventuellt meddelande. Vårt val föll på Magikontor (Det billiagste som vi hittade). Fungerar bra, det kommer ett mail eller sms om någon lämnar meddelande.
http://www.magikontor.se |
||
Svara med citat |
2006-11-20, 21:37 | #6 | ||
|
|||
Nykomling
|
Varför inte bara koppla vidare dem till en mobil?
|
||
Svara med citat |
2006-11-20, 22:05 | #7 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Kan bara svar för mig själv men när det ringer och jag inte kan svara (både på kontoret och mobilen) så vill jag att någon svarar istället för en telefonsvarare.
|
||
Svara med citat |
2006-11-21, 10:00 | #8 | ||
|
|||
Nykomling
|
Dessutom kan en svarsservice ofta hjälpa till med så mycket mycket mer än att bara ta emot meddelanden.
|
||
Svara med citat |
2006-11-21, 10:08 | #9 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Det finns fördelar. En kväll upptäckte jag ett fönster som inte borde vara öppet. Klockan var cirka 23.00.
Jag ringde nummerupplysningen som bara hade växelnumret. Därför ringde jag växelnumret, kom till någon form av callcenter som gav mig numret till VDn. VDn svarade på mobilen och tackade för upplysningen.
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
Svara med citat |
2006-11-21, 13:07 | #10 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Jag tror att ViewSonic också har någon form av callcenter, dem har öppet under natten men ber än ringa tillbaks senare då de öppnar. (Nej, det är inget journummer).
Under natten har man möjlighet att b.la lämmna akuta meddelanden eller supportfrågor. Känns lite onödigt då telefonsvarare också funkar egentligen men, visst är det nog bättre utåt om kunden får möjlighet att snacka med någon istället för att spela in ett meddelande. mvh |
|||
Svara med citat |
Svara |
|
|