FAQ |
Kalender |
2012-10-11, 12:49 | #1 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Pejlar intresset för att komma till Norge och jobba med utveckling.
Jag går över till att jobba i Mystore.no, och vet att dom är i behov av fler utvecklare. Kontoret ligger i Tromsø. Kunskaper som är önskade är att du är en racer på php, mysql, och API hantering, är du i tillägg duktig när det kommer till frontend så är det en stor bonus. Erfarenhet från Ehandel är extra bra! Goda förmåner och god lönenivå. Om någon skulle vara intresserad så går det bra att kontakta mig så ska jag förmedla kontakten vidare. Jag kan också vara behjälplig med att komma på plats, och hjälpa till med praktiska saker när det kommer till Norge som land. Eftersom detta ïnte är en ren annons för att få tag i en person, men mer en intresseundersökning för att se vilka betänkligheter som kan finnas i samband med att flytta till Norge och Tromsø så hoppas jag att den kan få ligga kvar här. |
|||
Svara med citat |
2012-10-11, 14:21 | #2 | |||
|
||||
Administratör
|
Tråd flyttad. Även om det bara är en intresseannons är det fortfarande jobbförmedling.
Svara |
|
|