FAQ |
Kalender |
2003-12-01, 04:55 | #1 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Hade vart trevligt om man kunde få lite tankar, idéer och synpunkter på våran nya hemsida.
Festivalbussen.com Tack på förhand Fredrik Festivalbussen.com |
|||
Svara med citat |
2003-12-01, 05:07 | #2 | ||
|
|||
Medlem
|
Måste säga att det ser stilrent och fint ut.
Mycket bättre än den tidigare designen. Du skulle inte kunna lägga upp en print på den gamla så man kan se hur den gamla såg ut? |
||
Svara med citat |
2003-12-01, 05:17 | #3 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
hehehe , vet inte om jag vill det du *skratt* den gamla var så vedervärdig...
jaja här är den i alla fall..rätt stor men men.,...*ryser* Mvh Fredrik |
|||
Svara med citat |
2003-12-01, 13:33 | #4 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Den nya var riktigt nice...
2003-12-01, 15:51 | #5 | ||
|
|||
Medlem
|
bara jag som tycker den gamla var snyggare? Inte för att den nya är dålig, men jag gillade den äldre pga färgerna tror jag
|
||
Svara med citat |
2003-12-02, 01:01 | #6 | ||
|
|||
Nykomling
|
helt okej sida...ja hade lite problem att hitta på sidan..... men annars helt okej...skönt att den var så stilren...inte en massa flash eplipsi grejer...
bra jobb |
||
Svara med citat |
2003-12-02, 01:42 | #7 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Jo vi e själva mycket nöjda med den nya, den gamla hade ett par fel som var mycket dumma. Bland annat alldeles för många undermenyer.
Vi har försökt att lyfta fram det viktigaste mer nu, och profilera oss på ett helt annat sätt än förut. Rent layoutmässigt så skiljer det faktiskt inte så mycket, men det gör en stor skillnad på sidan! Tack för svaren och synpunkterna! Mvh Fredrik |
|||
Svara med citat |
2003-12-02, 04:54 | #8 | |||
|
||||
Supermoderator
|
riktigt schysst design!
har dock en liten synpunkt. jag kör upplösningen 1024x768 och då känns framen längst upp med bilden (logon/rockande personer) en aning stor. alltså den tar upp lite väl mycket av sidan så man får scrolla en hel del. fast jag är ganska extrem när det gäller att ogilla scrollning öht. i övrigt äre grejt!
Svara med citat |
2003-12-10, 18:13 | #9 | ||
|
|||
Medlem
|
Jättefin sida! Enkel och snygg, passar perfekt till den målgrupp du har!
Ett klagomål bara; bilden på datorerna under "kundtjänst". Datorerna ser lite gamla o skabbiga ut. :P |
||
Svara med citat |
2003-12-10, 23:46 | #10 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
||
Svara med citat |
Svara |