FAQ |
Kalender |
2012-06-29, 11:17 | #1 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Tänkte göra reklam för kk på bloggen hos en av dom dummaste personerna i sverige för att testa resultatet.
Otroligt med trafik och ganska rätt målgrupp iaf så jag kontaktade Jockiboi och frågade vad en banner skulle kosta per månad. 2500 in på hans konto var svaret och det lät ju billigt så jag satte in pengarna, dagen efter kom mailsvaret att han tänkt fel och ville ha 2000 kr till eftersom att han var så populär och hade så mycket trafik (satte inte in dom pengarna ska sägas) Inte så mycket pengar men ändå, inget kvitto, ingen reklam, bara en idiot som fått 2500 att supa för av en annan idiot! Orkar inte ens bråka om pengarna... ....och NEJ, jag sätter inte in pengar på nått av era konton nu! |
|||
Svara med citat |
2012-06-29, 11:45 | #2 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Annars kan jag PMa mitt kontonummer?
Skämtåsido, han borde ju betala tillbaka till dig... Eller leverera... Du fullföljde ju din bit av uppgörelsen... |
||
Svara med citat |
2012-06-29, 11:51 | #3 | ||
|
|||
Medlem
|
Haha, ganska smart. Men vilken lirare.
Skriv ett väldigt fint mail till honom och förklara hur läget ligger till? Där du har fullföljt din del av avtalet. Vill han sen ha sina ytterliggare 2000 SEK så säg att han får det efter att din annonstid går "ut" haha så får även han smaka lite. Om man vill vara elak dvs? =) |
||
Svara med citat |
2012-06-29, 12:02 | #4 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Hej,
Jockiboi och motsvarande typer är anledningen att jag är landsflykting. Eller egentligen är jag för gammal för att bry mig, men det lät ju bra så. ;-P Vi lever i en tid som uppmuntrar omedelbar berömmelse utan åtföljande begåvning. - Joel Gold
2012-06-29, 12:05 | #5 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Hade aldrig hört talas om den där "Jockiboi" innan. Och nu är jag bara uppgiven av att jag googlade han... Vilket stolpskott... Man tappar ju tron på mänskligheten
|
||
Svara med citat |
2012-06-29, 12:08 | #6 | |||
|
||||
Supermoderator
|
P3N,
Nä, nu när du sa så fick jag tillbaka nämnda hopp, haha
2012-06-29, 12:35 | #7 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
Det sägs ju att alla krafter har motkrafter, ibland känns det dock som att balansen inte riiiiktigt finns där. Vi får jobba vidare på att "jämna ut" Ibland blir man sanslöst uppgiven att sådana som den där har mycket besökare, eller t.ex att sånt som "Nyan Cat" får många besökare... Det är då man undrar vad man håller på med... Men men, vi får väl kämpa på |
||
Svara med citat |
2012-06-29, 12:38 | #8 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Säga vad man vill men han har väl onekligen lyckats bättre med sin blogg än de flesta här
Full-stack developer, free for smaller assignments Senast redigerad av tartareandesire den 2012-06-29 klockan 12:41 |
||
Svara med citat |
2012-06-29, 12:39 | #9 | ||
|
|||
Flitig postare
|
|||
Svara med citat |
2012-06-29, 13:41 | #10 | |||
|
||||
Supermoderator
|
tartareandesire,
Lyckas är nog relativt, men om du menar antalet besök har du helt rätt, det får man tydligen om man visar ballen eller spyr ner sig. Känns som Jackass, minus "finess"...
Svara |
|
|