FAQ |
Kalender |
2004-05-19, 17:45 | #1 | |||
|
||||
Medlem
|
Skulle vilja ha synpunkter på vårt smyglanserade klädmärke Donkeys hemsida. Vänligen bortse från att det inte ligger produktbilder uppe överallt, de är på väg. Vad jag är ute efter är mer presentationen, om den känns användarvänlig och självklar och så vidare.
För den nyfikne så kan jag meddela att ytterligare en kollektionen, samt en handfull produkter i de båda befintliga, dyker upp under den kommande månaden. Sidan finns som sagt smyglanserad på www.donkey.se Tack på förhand! |
|||
Svara med citat |
2004-05-20, 20:19 | #2 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Ser mycket bra ut men jag har några synpunkter.
Gillar inte hur man skickas vidare när man går in på donkey.se. Varför inte göra det osynligt för besökaren när det går? Varför har inte den vita varukorgen någon ram som allt annat på sidan? Jag har inte lyckats hitta frakten på något ställe förutom när jag går till kassan. Borde stå i köpinfon (alltså mer specifikt än Postens avgifter) eller att man skriver det på varje produkt. För eftersom jag kan se det i kassan så måste det finnas sparat någotstans. Nu känns det som att man inte kommer få reda på frakten innan man hämtar ut eftersom du skrivit Postensavgifter. Under Om Donkey så står det "Bakom Donkey står Cylinder Labs AB och Profilea Scandinavia - båda delägare i varumärket". Jag skulle vilja ha länka till dessa företag med mer info om dem. Cylinder Labs AB vet jag att det är ditt men om man söker efter Profilea Scandinavia så får man bara en träff och det är donkey.se. Varför finns det en tillbaka knapp på http://www.donkey.se/ep1/kollektioner/ när knappen går till samma sida Men allvarligast är att i både varukorgen och kassan så står det fel summa när man lägger till 2st exakt likadana saker i varukorgen. Det står bara summan för en av dem. Så klaga lite på David nu |
||
Svara med citat |
2004-05-21, 19:12 | #3 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Snyggt! En vild gissning att du sneglat på jensofsweden.com lite med tanke på de sirliga utsmyckningarna..?
Instämmer i WizKid's åsikter. Skulle dessutom vilja se möjligheten att välja antal. Förvisso går det att lägga till samma vara flera ggr, men är det ett gäng/lag som vill köpa 8 likadana tröjor i samma storlek o färg så blir det ett j*kla knappande. Kanske det går att ändra antal i varukorgen när du blivit lite mer klar med shoppingsystemet..? Eller så räknar ni med att ingen vill ha mer än en vara av varje..? Kanske man borde ha möjligheten att se den tröja man vill ha i rätt färger..? Kanske ska stå lite mer om användandet av cookies? Läs mer här: http://www.pts.se/Sidor/sida.asp?SectionId...20säger%20lagen? ..sen är jag personligen lite emot nya fönster som ska öppnas och stängas... |
||
Svara med citat |
2004-05-22, 15:28 | #4 | ||
|
|||
Nykomling
|
Såg ok ut, kanske man borde göra sidan blir lite mer "säljande", För det är väll det som är tanken?
|
||
Svara med citat |
2004-05-25, 11:56 | #5 | ||||||||||
|
|||||||||||
Medlem
|
Tack för synpunkterna, alla. Svarar på några och tar till mig alla.
Citat:
Citat:
Citat:
Citat:
Citat:
Citat:
Citat:
Citat:
Citat:
Citat:
|
||||||||||
Svara med citat |
2004-05-25, 13:06 | #6 | ||
|
|||
Nykomling
|
En sak för att göra kläderna lite mer "säljande" är att Ni kanske skulle kunna sätta på kläderna på ett par kaxiga "modeller" och knäppa ett par fina bilder och sen göra ett bildspel av det, kanske i flash?
Tror jag nog skulle kunna vara en lysande idé. Eller? |
||
Svara med citat |
2004-05-25, 14:10 | #7 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
||
Svara med citat |
2004-05-25, 14:24 | #8 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Citat:
|
|||
Svara med citat |
2004-06-10, 12:40 | #9 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Är ju jag, men 250 och 200kr för en tshirt som känns reklamaktig?
Annars ser sidan bra ut, fast blir inte direkt köpsugen av all dysterhet i det svarta.. Färger brukar ju få fram köplusten annars. |
|||
Svara med citat |
2004-06-11, 11:33 | #10 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
|
|||
Svara med citat |
Svara |