FAQ |
Kalender |
2007-05-03, 14:45 | #1 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Hej
jag har grubblat på många frågor och jag önskar gärna ha svar på dom om nu någon besitter med svar då alltså. 1. Om jag redan har ett arbete går det bra att regga ett engelsk bolag 2. Vilket företag rekumenderar ni om man skall regga sig ett engelsk bolag? 3. Ser det seriöst ut att regga ett engelsk bolag och ha marknad i england och sverige? 4. Vad kostar det för andra året att ha sitt engelska bolag? mer kommer säkert men tyvär kom jag inte på mer |
|||
Svara med citat |
2007-05-03, 15:09 | #2 | ||
|
|||
Medlem
|
1. Ja
2. Vet ej, googla. 3. Du bör regga en svensk filial i Sverige. Kreditvärdigheten på ett nytt engelskt ltd är väl inte den högsta. 4. Beror på. Fråga dem som hjälper dig att starta. Alt. googla.. |
||
Svara med citat |
2007-05-03, 15:37 | #3 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
5. skall man först satsa på Skype,Msn tele via mobil, eller skall man skaffa ett nummer på vanlig telefon
|
|||
Svara med citat |
2007-05-03, 15:43 | #4 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Skype och irakiskt s-pass tycker jag är det bästa.
Fördelar: Billigt (<10000). Enkelt att skaffa (bara bryta lite). Smidigt att använda (faxkvalitet på fotona = din kusin kan låna det när han skall på semester). Kommer inte på några fler fördelar just nu, men jag kan personligen rekommendera det. Hör av dig så får du numret till min langare .. förläggare. |
||
Svara med citat |
2007-05-03, 15:44 | #5 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
|
||
Svara med citat |
2007-05-03, 16:39 | #6 | ||