FAQ |
Kalender |
2010-04-10, 14:48 | #1 | |||
|
||||
Medlem
|
Hej, har en mindre presentation nu i veckan och behöver lite mer kunskap inom området webbanalys och google analytics
Har bråttom med att förstå hur man gör en analys, främst i Google analytics men även i omniture om möjligt.hur det praktiskt görs för att kunna följa trafiken och på så sätt öka konvertering då jag inte är så vass på det, även A/B testing skulle vara kul att se hur det görs praktiskt. (se exempel) Söker därför någon kunnig inom sajtanalys i Sthlm som har gjort detta och är kunnig nog att lära ut/visa att tänka på " to do list" basics inom webbanalys under 4-5 timmars /heldags ?privatlektion, betalar självklart för detta i ert timarvode alt fast pris, detta via egna firman. Helst redan imorgon som sagt om ni är egna företagare och jobbar hårt alt nu på måndagen, så kom gärna med förslag direkt om ni erbjuder dessa tjänster. PM:a mig för ert prisförslag, tid/plats(café funkar utmärkt) och ungefärligt upplägg, så ska det nog funka för mig om priset inte är allt för fantastiskt. frankw Senast redigerad av frankw den 2010-04-11 klockan 12:34 |
|||
Svara med citat |
Svara |
|
|