FAQ |
Kalender |
2008-08-21, 15:31 | #1 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Hej
Jag skulle vilja ha en massa feedback på ageofreckoning.se. Snart släpps spelet och då skulle det vara bra om sidan va i toppskick. Hur är designen ? Innehållet? Vad saknas? Vad ska bort? hittar ni buggar är ni såklart välkomna att rapportera dom också=) |
||
Svara med citat |
2008-08-24, 17:30 | #2 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Hyffsat snygg, skulle nog vara snyggare om länkarna till vänster var knappar insydda i bakgrunden, om du förstår vad jag menar :P
|
||
Svara med citat |
2008-08-24, 18:33 | #3 | ||
|
|||
Medlem
|
Allt ser bra ut, förutom menyn.. Fixa till den, så ser det bra ut!
|
||
Svara med citat |
2008-08-25, 00:23 | #4 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Längtar efter det här spelet som ett svin!
Var inne på den här sidan tidigare idag, men jag kom inte från den här tråden utan Google så din rank i SERP:en är ju bra, alltid trevligt. Jag hittar många skriv- och stavfel, översättningen från engelska kan kännas bristfällig på flera ställen. Annars ser det bra ut. Kan tycka att du borde ta bort careersen som inte kom med, choppa, black guard o.s.v. Edit: Som här är det lite väl gräsligt: "Swordmaster (...) bär höga eleganta hjälmar, avgudade med långa vaggande mantlar". Avgudade med långa vaggande mantlar? <_< |
|||
Svara med citat |
2008-08-26, 14:29 | #5 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
Citat:
|
||
Svara med citat |
2008-08-26, 14:39 | #6 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Sidan ser helt okej ut, menyn går väl att göra roligare men huvudsaken är att det är lättnavigerat och det tycker jag det verkar. Dock är texten längst upp till höger ganska svårläst.
2008-08-26, 16:37 | #7 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Gjorde det lite snabbt :P du kan säkert göra ngt snyggare |
||
Svara med citat |
2008-08-26, 16:41 | #8 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Jag är rätt anti mot att alla gaming-sajter ska vara mörka. Men den där var en av dom snyggare jag sett
|
||
Svara med citat |
2008-08-27, 11:04 | #9 | |||
|
||||
Medlem
|
Klart godkänt! Små-stör mig dock lite på att rubrikerna i högerkolumnen, "Introduktion" och "Senaste nytt" ser något pixliga ut.
Annars.. bra jobbat! |
|||
Svara med citat |
2008-08-28, 14:10 | #10 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Enligt mig är mycket av innehållet näst intill oläsbart på grund av direktöversättning från engelska(?).
|
|||
Svara med citat |
Svara |
|
|