Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


Någon annan som får dessa skrämselpropaganda från web 10 talk active?

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2017-03-09, 15:39 #1
bredbandsbloggen.se bredbandsbloggen.se är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: May 2011
Inlägg: 89
bredbandsbloggen.se bredbandsbloggen.se är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: May 2011
Inlägg: 89
Standard Någon annan som får dessa skrämselpropaganda från web 10 talk active?

Vet inte hur många år jag tvingats slita mitt hår då de, varje år, skickar brev med faktura, om jag slänger fakturan skickar de en ny med utökade avgifter, en hel massa mail och till slut ringer de också genom något dåligt telecom bolag. Jag brukar dra ett streck över fakturan, ta en kopia och skicka ett rekommenderat brev tillbaka till dem. Jag har även kontaktat dem via tlefon och mail ett flertal gånger men blir bemött av en idiot som inte har en aning om domännamn och inte vet vem som skickar ut dessa idiotiska brev, mail och telefonsamtal.
Verkar som om de försöker få dig, plus tusentals andra, att betala en domän du har liggande någon annanstans. Det var säkert 15 år sedan jag sade upp mitt kontrakt med webb 10 men har fortfarande svårt att slippa dem. Det jag kommer att göra nu är att kontakta allt som kan tvinga bort dem från webben och all annan trafik.
Mitt tips är att hålla er undan från dessa störigheter. Det finns mycket annat att lägga ner din dyrbara tid på.
bredbandsbloggen.se är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara

Taggar
activ, talk, talkactive, web10


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 23:46.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017