Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


Sälja leads, hur gör man?

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2017-03-24, 09:47 #1
mindphaser mindphaser är inte uppkopplad
Flitig postare
 
Reg.datum: Sep 2006
Inlägg: 423
mindphaser mindphaser är inte uppkopplad
Flitig postare
 
Reg.datum: Sep 2006
Inlägg: 423
Standard Sälja leads, hur gör man?

Hej,

jag har ett antal sajter nischade mot verksamheter i olika städer och blir ofta kontaktad av privatpersoner som vill köpa olika typer av tjänster, t.ex. snickeri, måleri, städ osv.

Jag vet att det finns mängder av sidor som tar in förfrågningar till tjänster på sina hemsidor, men hur går det sedan till? Finns det något större företag som köper in leads eller har de flesta egna databaser av företag som abonnerar på de förfrågningar som kommer in?

/mvh Johan

Senast redigerad av mindphaser den 2017-03-24 klockan 09:47 Anledning: Korr. av stavfel
mindphaser är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2017-03-24, 15:07 #2
audemars audemars är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
 
Reg.datum: Apr 2009
Inlägg: 553
audemars audemars är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
 
Reg.datum: Apr 2009
Inlägg: 553
Citat:
Ursprungligen postat av mindphaser Visa inlägg
Hej,

jag har ett antal sajter nischade mot verksamheter i olika städer och blir ofta kontaktad av privatpersoner som vill köpa olika typer av tjänster, t.ex. snickeri, måleri, städ osv.

Jag vet att det finns mängder av sidor som tar in förfrågningar till tjänster på sina hemsidor, men hur går det sedan till? Finns det något större företag som köper in leads eller har de flesta egna databaser av företag som abonnerar på de förfrågningar som kommer in?

/mvh Johan
Föreslår förslagsvis att du tar kontakt med marknadsansvariga på Servicefinder, Offerta, Dorunner m.fl och presenterar ett whitelabel förslag eller dylikt.
audemars är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 23:43.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017