FAQ |
Kalender |
2004-08-27, 00:56 | #1 | ||
|
|||
Medlem
|
Hei alle sammen,
Jeg har vært webmaster i fem år, og jeg driver flere forholdsvis store websider i Norge, i tillegg til et par nettsider internasjonalt. Alle websidene er innen markedsføring. Jeg ønsker nå å lansere disse konseptene i Sverige. Først ønsker jeg å lansere et textlink exchange program, ( Linkexchange.se ). Siden er klar, og jeg trenger hjelp til å lansere/promotere. Jeg har ingen planer om å bruke penger på lanseringen. Men håper likevel å få med noen hundre webmasters i løpet av en måned. Jeg håper at noen kan hjelpe meg med følgende: 1 ) Gi meg tips og råd om hvordan promotere et webmaster program som dette i Sverige. Gratis markedsføringsmetoder. Jeg har ingen aning, og jeg finner lite i søkemotorer. Tenker på webmaster sider, exchanges eller tips til sider som har volum jeg bør ta kontakt med for samarbeid. 2) Om noen har trafikk, og ønsker å samarbeide - ta kontakt. Jeg kan tilby trafikk gjennom Linkexchange.se og jeg har store muligheter til markedsføring i Norge eller internasjonalt om noen vil gjøre byttehandler. Håper at noen her kan hjelpe meg :-) Ta kontakt på [email protected] eller svar på denne tråden. |
||
Svara med citat |
2004-08-27, 14:47 | #2 | ||
|
|||
Medlem
|
Ønsker tips om topplister etc også...om dere har noe...
|
||
Svara med citat |
Svara |
|
|